בריאל מדריד הכחישו שהם במו"מ עם מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

במועדון הדגישו שהם ביחסים מצוינים עם המנג'ר הפורטוגלי אך לא מתכוונים להחזירו. קשר באיירן, חאמס: "אין לי בעיה עם קובאץ'", ליברפול מצטרפת למירוץ על ורנר, צ'לסי רוצה את פקיר והיגוואין

(גודל טקסט)

קצת יותר משבוע לפתיחת חלון ההעברות בינואר, וקבוצות כבר ננעלות על שחקנים. אתמול (חמישי) ברצלונה סגרה עם ג'ייסון מוריו הקולומביאני שהגיע בהשאלה מוולנסיה. בעיתון הברזילאי "לאנסי" פורסם כי בלם סאו פאולו רודריגו קאיו בן ה-25, היה אמור לעבור לבלאוגרנה אחרי שעבר בדיקות רפואיות בברזיל, אך כעת נראה שיעבור לקבוצה אחרת, ושאלופת ספרד החזיקה בו כאופציה שניה במידה והדברים לא היו מסתדרים עם העטלפים. ב"מונדו דפורטיבו" דווח שארנסו ואלוורדה רוצה להחתים גם קשר. 

חמאס רודריגס שצפוי לחזור מהשאלה בבאיירן לריאל מדריד בקיץ הכריז: "כרגע אני בבאיירן והראש שלי רק בקבוצה הזאת, אין לי שום בעיה עם ניקו קובאץ' ולא קורה דבר בינינו". הקשר אמר את הדברים בבוגוטה אחרי שהוא חזר לקולומביה בגלל פציעה. "ביוני נראה איך הדברים יתפתחו".

בריאל מדריד הכחישו שהם במו"מ עם ז'וזה מוריניו, ולא רוצים שיגיע לקבוצה כעת או בקיץ הקרוב. במועדון הדגישו שהם ביחסים מצוינים עם המנג'ר הפורטוגלי, אבל אין כוונה להחזירו. אתמול פורסם שליברפול עוקבת אחרי מונאס דאבור מזלצבורג, אבל היום הוזכר שם גדול יותר כמו טימו ורנר. גם באיירן מינכן רוצה את חלוץ לייפציג, אבל המייטירדס מוכנים להתחרות איתם, כשגם ברצלונה גילתה עניין בחלוץ הגרמני כיורש של לואיס סוארס. 


ז'וזה מוריניו. בריאל מדריד מכחישים מו"מ עם המנג'ר (Gettyimages)

ב"לאקיפ" הצרפתי דווח שקשר ליון נביל פקיר המכונה "היורש של זידאן", שעמד לסגור בקיץ בליברפול, עומד לעבור לצ'לסי. לקשר חוזה עד 2020, כשליון לא הצליחה להאריך את חוזהו, ותהיה מוכנה למכור אותו ב-65 מיליון ליש"ט. לפי העיתון, מי שמתווך בעיסקה הוא הסוכן הישראלי פיני זהבי. בנוסף פורסם שהבלוז חידשו את ההתעניינות שלהם בגונסאלו היגוואין שמשואל מיובה למילאן בעקבות האכזבה מאלברו מוראטה.

עוד נכתב ב"לאקיפ" כי ראשי מונאקו החליטו לשחרר קצת כסף לרכש והם מעוניינים בקשר צ'לסי ססק פברגאס שלא משחק העונה. קשר סאות'המפטון מריו למינה הוזכר כמועמד לעבור לפאריס סן ז'רמן כמחליפו של אדריאן ראביו. לפי העיתון "סאבאח" הטורקי, חלוץ אתלטיקו מדריד ניקולה קאליניץ' שכבש רק שער ליגה אחד עשוי לעזוב בינואר לבשיקטאש. העיתון האיטלקי "טוטו ספורט" פרסם שמריו מנדז'וקיץ' יאריך את חוזהו ביובנטוס בשלוש שנים, ושכרו יעלה מ-4.5 ל-7.5 מיליון יורו.


טימו ורנר. עכשיו גם ליברפול בעקבותיו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי