עושים שוק: אינטר רוצה את מודריץ', אלגרי מועמד ליונייטד

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

הנראזורי מעוניינים בזוכה כדור הזהב הטרי, שיסיים את חוזהו בריאל מדריד רק ב-2020. מאמן יובנטוס מצטרף לפוצ'טינו וזידאן ברשימת ההמתנה לאולד טראפורד, וגם: אבר באנגה בדרך לארסנל, תורגן הזאר נשאר בגרמניה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח ב-1 בינואר והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


* ניימאר או קיליאן אמבפה: הידיעות על כך שאחד מהם יימכר בקיץ לא פוסקות. העיתון "אס" שוב פרסם הבוקר (שישי) שלפי הדיווחים האחרונים פאריס סן ז'רמן זקוקה ל-90 מיליון יורו כדי לאזן את עצמה מבחינת הפייפרפליי הפיננסי. לפי הידיעה, ריאל מדריד תהיה הקבוצה הראשונה שתנסה לרכוש את אחד מהשניים אם יועמדו למכירה. לפי הדיווחים החישוב הוא שפ.ס.ז' זקוקה ל-170 מיליון יורו כדי לאזן את עצמה ולא להיות מועפת מליגת האלופות, אבל העונה היא כבר הכניסה לקופתה 80 מיליון יורו מרווחי ליגת האלופות כך שנותרו לה 90 מיליון לאזן את מצבה. אמבפה וניימאר כבשו העונה ביחד 45 אחוז מהשערים של הקבוצה.


Buenos días, aquí tenéis la portada de AS del 28 de diciembre de 2018 pic.twitter.com/9sDo78IcYJ

— AS (@diarioas) 28 בדצמבר 2018


*פאריס סן ז'רמן רוצה את ליאנדרו פארדס הקשר הארגנטינאי בן ה-24 של זניט סנט. פטרסבורג. לפי "טיק ספורט" הארגנטינאי, פ.ס.ז' מציעה עליו 25 מיליון יורו. 





* ברשת הטלוויזיה של מדריד "טלמדריד" דווח שאינטר ממשיכה לנסות לרכוש את לוקה מודריץ' מריאל והציעה לו שכר של 20 מיליון יורו בתוך שנתיים. מודריץ' עדיין בחופשה, וקיבל לאחרונה את תואר "שחקן השנה בקרואטיה". חוזהו בריאל מדריד מסתיים ב-2020. לפי "טלמדריד", מודריץ' יחכה לראות מה ההצעה של הבלאנקוס ומקווה שיציעו לו שכר גבוה יותר כדי להישאר.


* אתמול פורסם שבארסה רוצה את הבלם הצעיר בן ה-18 של טולוז ז'אן קלייר טודיבו, המכונה "רפאל וראן החדש". עד כה הוא שיחק רק 10 משחקים בקבוצה הבוגרת וכבש שער אחד. הבוקר פורסם ב"מונדו דפורטיבו" שגם יובנטוס מעוניינת בטודיבו והיא מוכנה להציע עליו 4 מיליון יורו.


* רשת ESPN פרסמה שהתווסף מועמד נוסף לאמן את מנצ'סטר יונייטד בשנה הבאה. בנוסף למאוריסיו פוצ'טינו וזינדין זידאן, הועלה גם שמו של מאמן יובנטוס מאסימיאלנו אלגרי.


אלגרי. יחליף את סולשיאר (Gettyimages)
אלגרי. יחליף את סולשיאר (Gettyimages)


* סמיר נאסרי, החלוץ הצרפתי בן ה-31 שמושעה עד ינואר בגלל שימוש בחומרים אסורים כששיחק באנטליאספור, קיבל הצעה להצטרף לווסטהאם עם חוזה של 80 אלף ליש"ט לשבוע.




* רשת "אנטנה2" הקולומביאנית טוענת שמנצ'סטר סיטי רוצה את חואן קינטרו מריבר פלייט, שמושאל אליה מפורטו. הקשר בלט וכבש בגמר הליברטדורס, והיה מבוקש בקיץ על ידי ריאל מדריד. 


* סוכנו של קשר סביליה אבר באנגה נמצא כבר בלונדון לסגור את העברתו לארסנל. התותחנים אמורים להפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 20 מיליון יורו.


* מגן ליברפול אלברטו מורנו התראיין ל"אונדה סרו" הספרדי ואמר שהוא רוצה לעזוב את המייטירדס ביוני כיוון שלדבריו יורגן קלופ לא נותן לו צ'אנס לשחק.


אלברטו מורנו. לא מרוצה בליברפול (Gettyimagesׂ)
אלברטו מורנו. לא מרוצה בליברפול (Gettyimagesׂ)


* מנשנגלדבאך מסרבת למכור את תורגן הזאר בינואר, למרות התעניינות של צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם.


* ב"טיק ספורט" הארגנטיני מדווחים שבוקה ג'וניורס עוקבת אחרי פרנקו ואסקס, קשרה האיטלקי של סביליה. המנהל הטכני החדש של בוקה ניקלאס בורדיסו עוקב אחרי השחקן.


* לייפציג רוצה את הקאן צ'לאנוגלו, קשרה הטורקי של מילאן ששיחק בעבר בבאייר לברקוזן. האיטלקים דורשים 20 מיליון יורו עבור השחקן, שמתקשה לשחזר את יכולתו במילאנו.


* ז'ורז' מנדש סוכנו של פפה, הציע למונאקו את הבלם הוותיק בן ה-35. 




חואן קינטרו. הקולמביאני יגיע למנצ'סטר סיטי? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי