עושים שוק: נאפולי הייתה יכולה לצרף את כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

נשיא הקבוצה האיטלקית גילה שכוכב יובנטוס הוצע לו בקיץ. וגם: אייאקס רכשה בלם, רכש אדיר לצ'לסי, אוזיל מסרב לעזוב את ארסנל והאם מלקום יפגוש את ערן זהבי בדרבי של גוואנגז'ו? כל העסקאות והשמועות

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח אתמול (שלישי) ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* צ'לסי רכשה את כריסטיאן פולישיץ', שימשיך עד סוף העונה בדורטמונד ויחבור לחבריו החדשים בלונדון בקיץ. לידיעה המלאה


* הבלם ליסנדרו מגז'אן (25) עבר מבוקה ג'וניורס לאייאקס תמורת תשעה מיליון יורו. 


* מאמן בוקה ג'וניורס עד גמר הליברטדורס האחרון בו הפסיד לריבר פלייט, גיז'רמו בארוס שלוטו, עבר לארצות הברית ויאמן מעתה את לוס אנג'לס גלאקסי.

✅ OFFICIAL | #LAGalaxy name Guillermo Barros Schelotto Head Coach: https://t.co/OMf8ZUNhc7pic.twitter.com/adz2WMV5zg

— LA Galaxy (@LAGalaxy) January 2, 2019

* סוכנו של מסוט אוזיל, קשר ארסנל שנטען כי מסרב לעזוב על אף שאיבד את מקומו בהרכב של אונאי אמרי, הודיע רשמית כי השחקן מחויב לחוזהו בתותחנים וכלל לא שולל אפשרות שיאריך חוזה אם וכאשר תהיה הזדמנות.


שמועות
*כריסטיאנו רונאלדו כמעט חתם בנאפולי, כך גילה המנהל הספורטיבי של המועדון האיטלקי. "הציעו לנו אותו בקיץ, בדקנו את העלויות והבנו שלא נצליח לעמוד בהן", הסביר.


* מלקום, שנחטף ברגע האחרון מרומא לברצלונה בקיץ, מבוקש אצל גוואנגזו' אברגראנדה הסינית שהגישה לאלופת ספרד הצעה על סך 50 מיליון יורו.



* העיתון "אס" פרסם שריאל מדריד מחפשת חלוץ כבר בינואר. מאורו איקרדי מאינטר וטימו ורנר מלייפציג הם שני המועמדים. החיפוש נעשה בגלל שמריאנו פצוע וייעדר בשבועיים הקרובים, כשזו כבר הפציעה השלישית שלו מאז הגיע ממארסיי.


בריאל כבר לא בונים על מריאנו שבקושי שיחק (רק 5 משחקים, 203 דקות) ולא כבש בליגה. לאיקרדי סעיף שחרור של 110 מיליון יורו ולמרות ידיעות שיאריך את חוזהו, אשתו והסוכנת שלו וונדה נארה הכחישה. גם ערכו של החלוץ הגרמני טימו ורנר לא זול, ומוערך בכ-65 מיליון יורו.


* ב"מירור" דווח שאשלי יאנג בן ה-33 מסיים חוזה בסוף העונה ואינטר רוצה להחתים אותו. יונייטד רוצה ששחקן הכנף יחתום לעוד שנה אחת, אבל הוא רוצה חוזה ארוך יותר.



אשלי יאנג. יקבל חוזה ארוך טווח במילאנו? 


* לפי "סקיי ספורט", תמי אברהם, המושאל מצ'לסי לאסטון וילה, עשוי להירכש על ידי וולבס.


* בלם שאלקה, נאלדו בן ה-36, סיכם את תנאיו במונאקו וצפויה הודעה רשמית בהקדם. הוא צפוע להצטרף לססק פברגאס שסגר לשנתיים וחצי בהעברה חופשית מצ'לסי ויקבל בונוס של 10 מיליון יורו כדמי חתימה במועדון. "


* "בילד" פרסם שאתלטיקו מדריד הבהירה לבאיירן מינכן כי תוכל לרכוש את לוקאס הרננדס בקיץ הקרוב בפחות מ-80 מיליון יורו, גובה הסעיף השחרור בחוזהו שלפי פרסומים כבר הופעל, אם תסכים לחכות עד סיום העונה.


*אברטון רוצה להתחזק ולצרף את מיצ'י באטשואי המושאל לוולנסיה מצ'לסי, או את חלוץ בורנמות' קאלום ווילסון.


* לפי "קוריירה דלו ספורט", מילאן רוצה את יאניק קראסקו שחקן הכנף לשעבר של אתלטיקו מדריד שעבר לליגה הסינית ושיחק בדליאן יפאנג.



* מאוריציו סארי טען ברשת ESPN שצ'לסי לא צריכה לרכוש חלוץ בינואר גם אם אוליביה ז'ירו ייעדר מספר שבועות מהמגרשים.



מיצ'י באטשואי. נמצא בדרך חזרה לאנגליה?


* גארי קייהיל, בלם צ'לסי שממעט לשחק העונה והוזכר כמועמד אפשרי למילאן, מבוקש גם על ידי פולהאם הנואשת לחזק את ההגנה.


* בעיתון הטורקי "מילייט" דווח שחלוץ בשיקטאש ריקרדו קווארסמה, שוקל את עתידו בגלל בעיות כלכליות בקבוצה והוא עשוי לעזוב בינואר.


* שחקן הכנף של אמריקה המקסיקנית, דייגו לאינס בן ה-18 עשוי לשחק מהחודש באייאקס אמסטרדם לאחר שהעיתון "טלחראף" ההולנדי פרסם שהקבוצה תשלם עליו לאמריקה 11 מיליון יורו.


* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאינטר מוכנה למכור לפלמנגו את גביגול, אך רק תמורת שחקנים – בפרט, ילדי הפלא לינקולן וריינייר.


* ווסטהאם לא מעוניינת להשאיל את חאבי הרננדס המקסיקני לוולנסיה לחצי שנה, בטענה שהיא זקוקה לכל שחקן.




יאניק קראסקו. חוזר לאירופה? (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי