סולארי: "איסקו? יש לנו פצועים ואנחנו זקוקים לכולם"

סרחיו ראמוס, איסקו
סרחיו ראמוס, איסקו | AFP

ריאל מדריד תתארח בוויאריאל למשחק השלמה מהמחזור ה-17 (חמישי, 22:30), המאמן נשאל על עתיד הקשר והבהיר: "שחקן גדול שיעשה אותנו מאושרים". על רכש אפשרי בחלון ינואר: "אין לי חדשות, אם היו הייתי אומר"

(גודל טקסט)
בסוף השבוע תחזור הליגה הספרדית לאחר פגרה קצרה, אבל עוד קודם לכן, כבר מחר (חמישי, 22:30) תעלה לכר הדשא ריאל מדריד שתתארח אצל ויאריאל למשחק השלמה מהמחזור ה-17, שנדחה עקב השתתפות הבלאנקוס בגביע העולם למועדונים בו זכו.


הבלאנקוס יגיעו למשחק נגד הצוללת הצהובה עם קאסמירו בהרכב לראשונה מאז ה-11 בנובמבר במסגרת הליגה, אבל מרכוס יורנטה שעשה התקדמות גדולה נפצע וייעדר במשך כעשרה ימים. ניצחון יסייע להם להשתוות לסביליה במקום השלישי עם 32 נקודות, אבל הפרש השערים של סביליה טוב יותר. חוץ מיורנטה גם מריאנו ומרקו אסנסיו פצועים ולא ייכללו בסגל של סנטיאגו סולארי, בעוד גארת' בייל וקארים בנזמה ימשיכו בהתקפה.


שלשום התאמנה ריאל מדריד במתקן האימונים בוואלדבבאס וערכה יום פתוח לכבוד השנה החדשה, אליו הגיעו 6000 אוהדים וביניהם מאות ילדים. סרחיו ראמוס אמר בסיום האימון: "2018 הייתה שנה אדירה לבלאנקוס ואני מקווה ש-2019 תהיה שנה טובה יותר ושכל המדריסטים ייהנו מהקבוצה".  


@SergioRamos: "Compartimos el entrenamiento con todos los madridistas y es una satisfacción que siempre nos arropen."#RMTV | #HalaMadridpic.twitter.com/AOGbr1Bkml

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) December 31, 2018


סולארי קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו נוסעים לוויאריאל להתחרות. אנחנו רוצים שהשחקנים יהיו מאושרים ושמחים. נכון שוויאריאל מתחת לקו האדום, אבל היא קבוצה סולידית ונצטרך לבוא עם הרבה אנרגיה".


אם יהיו שינויים בחלון ההעברות של ינואר: "אין לי חדשות בקשר לזה. אם היו לי חדשות, הייתי אומר לכם. מה שחשוב לי כרגע הוא המשחק נגד ויאריאל. נצטרך להגיע אליו מחויבים. כל השחקנים בסגל שיש לי כעת חשובים".


על איסקו: "הוא שחקן גדול שעוד יעשה אותנו מאושרים והסב לנו אושר בעבר. יש לנו כמה פצועים ואנחנו זקוקים לכל השחקנים".


האפשרות שלא ימשיך לאמן בעונה הבאה: "אני מאושר מכל יום שאני מגיע למתקן האימונים ומרוכז בעבודה היומית שלי. עברתי על כמה סטטיסטיקות מהעונה שעברה ויש כמה דברים שנרצה לשנות, אבל רק על ידי מחויבות גדולה".



"יש לנו פצועים, זקוקים לכל השחקנים". סולארי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי