בראהים דיאס הוצג בריאל מדריד: "היום המאושר בחיי"

בראהים דיאס עם פלורנטינו פרס
בראהים דיאס עם פלורנטינו פרס | AFP

הספרדי הצטלם עם פרס ואמר: "היו לי שלוש אופציות - האחת לשחק בריאל מדריד, השנייה והשלישית לשחק בריאל מדריד, תמיד רציתי לשחק לצד איסקו". נשיא המועדון אמר: "הוא נבחר למועדון הזה על פני אחרים"

(גודל טקסט)
בראהים דיאס קשר מנצ'סטר סיטי הוצג היום (שני) בריאל מדריד והצטרף לפרויקט הצעירים של פלורנטינו פרס. פפ גווארדיולה ראה את דיאס עוזב והזיל כמה דמעות בגלל שהצעיר שהגיע ממלאגה היה אחד משלושת היהלומים של האקדמיה בסיטי. האחד ג'יידון סאנצ'ו עבר לדורטמונד, השני מייקל פודן אשר חתם על הארכת חוזה ונשאר ודיאס שהלך בדרכיו של סאנצ'ו גם בגלל שבבאלנקוס אפשרו לו להגשים חלום. לא בטוח שדיאס הוא הפיתרון המיידי לבעיות של אלופת אירופה והוא בטח לא יהיה זה שכיבוש את השערים במקום כריסטיאנו רונאלדו שעזב, אבל ימלא חולייה נוספת בריאל מדריד המתחדשת.


דיאס הצטלם על פרס והחולצה הלבנה מספר 21: "זה היום הכי מאושר בחיי. לא יכולתי לקבל מתנה טובה יותר מאלוהים. היו לי שלוש אופציות אחרי שהחלטתי לעזוב את סיטי. האחת לשחק בריאל מדריד, והשלישית לשחק בריאל מדריד. פשוט זה היה בלתי אפשרי לעזוב למקום אחר. אתן את הכל עבור הקבוצה מהיום הראשון".


פלורנטינו פרס אמר לדיאס: "אתה נבחרת למועדון הזה על פני מועמדים אחרים. כשאתה בן 19 אתה תלבש את החולצה של הבאלנקוס וזו הרגשה מיוחדת במינה, אבל תשכח שהגעת למועדון שיש בו את התביעות הכי גדולות בעולם". עוד אמר הנשיא: "לשחקן הזה יש איכות, קסם והוא חולם להצליח תחת הסמל של ריאל מדריד". על ההצלחה של ריאל מדריד אמר: "זכינו בעוד תואר עם הנפת גביע העולם למועדונים". המועדון פרסם סרט על המהלכים היפים של דיאס.


Escucha a @Brahim Díaz durante su presentación como jugador del @realmadrid. Siempre tuvo claro dónde quería jugar y así lo ha expresado… #HalaMadrid | #WelcomeBrahimpic.twitter.com/GRGvNc0eei

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) January 7, 2019


היום בשעות הבוקר כבר עבר בדיקות בבית החולים סאניטס לה מורחלה לפני הצגתו כשחקן החדש של ריאל מדריד. הקשר ההתקפי חותם עד 2025 ויהיה עוד הימור לקראת ריאל מדריד החדשה. הבלאנקוס היו יכולים לרכוש אותו רק בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ 2019. הוא הוצג למדיה בפעם הראשונה במדים הלבנים של ריאל מדריד. הוא אפילו יערוך אימון ראשון בקבוצה החדשה מחר (שלישי) עם המאמן סנטיאגו סולארי ותיאורטית יוכל לשחק בגביע המלך נגד לגאנס מחרתיים.


דיאס שייך לנבחרת עד גיל 21 של ספרד ואמור להיות אחד היהלומים שלה. ריאל מדריד לא רכשה אותו רק בגלל היותו פליימייקר רגיל. הוא נחשב להרבה יותר מזה. הוא יכול לצוץ בכל מקום במגרש ולהגיע גם למצבי כיבוש. כבר בגיל 14 הראה שנוח לו לשחק בשתי הרגליים. הוא אוהב לשחק עם רגל שמאל, אבל אין לו בעיה גם בימין. כשהגיע למנצ'סטר מלווה בכל משפחתו ממלאגה הוא הראה יכולת כדרור יוצאות מהרגיל. בריאל מדריד מקווים שהוא יכבוש את "לה ליגה" בסערה ויזרים קצת דם חדש לריאל מדריד המקרטעת, אבל צריך לקחת בחשבון שהוא לא שיחק הרבה בסיטי עמוסת הכוכבים. עונה שעברה שותף בחמישה משחקים כמחליף בליגה והעונה אפילו לא שיחק דקת ליגה אחת.


פפ נדלק עליו במחנה האימונים של סיטי בלוס אנג'לס כאשר אימן לראשונה את העונה במסע הכנה ונתן לו הזדמנות לשחק עם הבוגרים לראשונה בגיל 17 נגד ריאל מדריד בגביע האלופות וסיטי ניצחה את הקבוצה של זינדין זידאן 1:4. מי שזוכר פפ ניגש אליו בסוף המשחק וחיבק אותו ואמר לו: "אתה תהיה שחקן גדול". הוא נישק אותו על הראש. עכשיו פלורטינו ידביק לו נשיקה. דיאס קיבל 21.



כבש נגד ריאל מדריד בקיץ וכיום הוא עובר לשחק בשירותה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי