ריאל מדריד תקנוס את בייל, קורטואה ייעדר לפחות 10 ימים

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

אלופת אירופה תעניש את הוולשי לאחר שיצא מהברנבאו לפני סיום המשחק בהפסד לסוסיאדד. השוער הבלגי אובחן עם פציעה בשריר הירך השמאלי. בראהים דיאס בסגל ללגאנס בגביע הערב (22:30, בספורט2)

(גודל טקסט)

גארת' בייל ייקנס על ידי ריאל מדריד אחרי שעזב את הסנטיאגו ברנבאו בדקה ה-78 בהפסד לריאל סוסיאדד 2:0 ביום ראשון. בעיתון הספרדי "אל קונפידנסיאל" פורסם שהנהלת הבלאנקוס תקנוס את הוולשי משום שיש חוק לא כתוב ששחקנים שלא נמצאים בסגל לא עוזבים את האצטדיון עד לסיום המשחק. בייל, שצפוי להיעדר לפחות עוד שבועיים מהמגרשים בעקבות פציעה, נתפס נוהג במכוניתו על ידי המצלמות בדקה ה-78 של המשחק במצב של 1:0 לסוסיאדד.

בנוסף, ריאל מדריד ממשיכה לסבול ממכת הפציעות שרודפת אותה העונה ולטוני קרוס, מרקוס יורנטה, מרקו אסנסיו, מריאנו וגארת' בייל הצטרף היום השוער טיבו קורטואה, שעל פי הודעת המועדון לאחר בדיקות שנערכו, אובחן עם פציעה בשריר הירך השמאלי ולפי "מארקה" צפוי להיעדר לפחות 10 ימים.

בתוך כך, בעיתון ה"אס" מתעסקים בעובדה שריאל מדריד שוב הצליחה להשיג את ברצלונה ברכש של שחקן צעיר, כשהפעם מדובר בבראהים דיאס, הרכש הטרי ממנצ'סטר סיטי. לפי העיתון, דיאס שהגיע לאקדמיה של סיטי ממאיורקה היה כל הזמן על הכוונת של ברצלונה ואפילו ביקר במתקנים של בארסה ב-2012. הוא היה אמור לחתום ולהצטרף ל"לה מאסיה", אבל ברגע האחרון הבעלים של מלאגה שייח אל ת'אני מנע את מימוש העסקה.

ברצלונה רצתה לצרף בעבר גם את מרקו אסנסיו, אבל בסופו של דבר, דודו אוואט שהיה אז המנהל הספורטיבי של מאיורקה הסכים למכור את השחקן לריאל מדריד. הקטאלונים ניסו לצרף גם את דני סאביוס וניסו לפוצץ את המו"מ שהיה בין השחקן לריאל מדריד, אבל גם במקרה הזה הבלאנקוס ניצחו.


גארת' בייל. ייקנס על ידי המועדון (Gettyimages)

דיאס יהיה בסגל של ריאל מדריד הערב (22:30, בספורט2) בסנטיאגו ברנבאו מול לגאנס במשחק הראשון של שמינית גמר גביע המלך. לבלאנקוס יש הרבה פציעות ולא מן הנמנע כי הרכש הטרי ממנצ'סטר סיטי ישותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי