חלון ההעברות: ארון ראמזי יעבור בדיקות רפואיות ביובנטוס

ארון ראמזי
ארון ראמזי | Gettyimages

גנואה דורשת 60 מיליון יורו על פיונטק, הגברת הזקנה תתחרה עם אינטר על מודריץ' בקיץ. וגם: סאות'גייט מועמד למנצ'סטר יונייטד.

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


שמועות

* ע"פ 'הגאזטה דל ספורט', הקשר הוולשי של ארסנל ארון ראמזי יעבור היום בדיקות רפואיות בקליניקה של יובנטוס בלונדון ועשוי לסכם כבר היום בקבוצה לקראת המעבר בקיץ הקרוב עם חוזה לחמש שנים בשכר של 7.5 מיליון יורו לעונה. יובה שלחה נציגים ללונדון המטרה להשלים את העיסקה כשחלקה הראשון יושלם היום והשני במועד מאוחר יותר. דבר דומה נעשה בעונה עם אמרה ג'אן, קשרה הגרמני של ליברפול. סוכנו עשוי לקבל 3 מיליון יורו.


* בעיתון הספרדי "אל פאיס" דווח שריאל מדריד רוצה להתחזק בהגנה לעונה הבאה ושוקלת לרכוש בקיץ את מרקיניוס מפאריס סן ז'רמן, שחתום עד 2022 ובשנה האחרונה מיתג את עצמו כבלם המוביל של נבחרת ברזיל


* על פי האתר "מדיהסט" האיטלקי, יובנטוס רוצה להחתים את לוקה מודריץ' לעונה הבאה. לפי הידיעה, המועדון פנה לסוכן הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש כדי שיתווך בעיסקה. יובה מנסה להפתיע בכך את אינטר והמנכ"ל שלה לשעבר בפה מוראטה שעובדים בניסיון להחתים את הקרואטי עוד מהקיץ האחרון. בנראזורי הציעו לו שכר של 10 מיליון יורו בעוד שבריאל מדריד הוא מרוויח כיום 6.5 מיליון יורו בלבד בנוסף לעוד שנתיים של חוזה מובטח ביפן וזה היה אמור להיות סכום של 60 מיליון יורו לשש שנים. כעת יובה תילחם מולם וריאל מדריד תצטרך לתת לו הצעה טובה כדי להשאיר אותו.

 

* לפי "סאנדיי אקספרס", בטוטנהאם הוחלט שאם כריסטיאן אריקסן יימכר, היא תרצה לצרף את פרנקי די יונג מאייאקס כמחליפו היא רוצה את פרנקי דה יונג מאייאקס, אבל הקשר כבר מחויב לפי פרסומים לברצלונה. ריאל מדריד מוכנה לשלם 100 מיליון יורו על אריקסן ולכן בטוטנהאם יצרו קשר עם סוכנו של דה יונג עלי דורסון.



מודריץ'. מבוקש באיטליה (AFP)


בברצלונה שוקלים גם את החתמת המקסיקני הירבינג לוסאנו מאיינדהובן שהרשים במונדיאל האחרון. גם נאפולי עוקבת מקרוב. 


* תומאס טוכל מאמן פאריס סן ז'רמן הורה לאדריאן ראביו להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בקטאר למרות שהוא מחוץ לתוכניות של הקבוצה. כמו כן טוכל אמר אתמול: "אני אשן בשקט רק אם נחתים קשר מרכזי". 


 

* לפי "10ספורט" הצרפתי, מונאקו רוצה את בלם וקפטן ארסנל לורן קוסיילני


* עוד לא ברור אם אולה גונאר סולשיאר שמונה למנג'ר יונייטד עד תום העונה יעמוד על הקווים במנצ'סטר יונייטד גם בקיץ ולפי העיתון "טלגראף" גם מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט הצטרף לרשימת המועמדים המצומצמת שכוללת את מאוריציו פוצ'טינו, זינדין זידאן, מסימיליאנו אלגרי ויש הטוענים שגם מרקו רוזה, מאמן רד בול זלצבורג.


* לפי פרסומים בספרד ובאיטליה, ריאל מדריד שלחה סקאוט למחנה האימונים של גנואה בסאן פדרו דל פינאטר ליד מורסיה, זאת במטרה לעקוב אחרי חלוץ הקבוצה קשישטוף פיונטק. הפולני בן ה-23 נחשב עד כה לתגלית העונה בסרייה A בה כבש כבר 13 שערים ושני רק לכרסיטיאנו רונאלדו (14) ו-19 כיבושים ב-21 משחקים בסך הכל בכל המסגרות (שער כל 93 דקות). עשוי לעלות 60 מיליון יורו. גנואה שילמה עליו בקיץ האחרון רק 4.5 מיליון יורו לקרקוביה וב"טרנספרמרקט" הוא מוערך ב-15 מיליון יורו בלבד, אך בגנואה רוצים לנצל את המומנטום ודורשים עליו 60 מיליון יורו, סכום שלא בטוח שבמדריד יהיו מוכנים לשלם. סוכנו שימון פצנובסקי אמר לעיתון "אס": "הרבה קבוצות גדולות רוצות את פיונטק. כרגע אין הצעה רשמית". 




פיונטק. יחזק את התקפת ריאל מדריד? (Gettyimages)



תחנת הרדיו "טוקספורט" פרסמה שפולהאם דחתה הצעה של גוונאגז'ו אבגרנדה לרכוש את חלוצה הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' עבור 56 מיליון ליש"ט.  


* ערוץ הטלוויזיה הארגנטינאי "tyc sport" פרסם שריאל מדריד וריבר פלייט דחו את העברת אסקיאל פלאסיוס, זאת מאחר שאלופת אירופהמעדיפה להחתים כרגע שחקנים בעמדות אחרות.


* מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה דורש חלוץ ולפי פרסומים, המועמדים הם אלברו מוראטה או פרננדו יורנטה כשדווקא חלוץ טוטנהאם מוזכר כאופציה רציני יותר.


*ב"סאנדיי סטאר" נכתב שבורנמות' דורשת 75 מיליון ליש"ט עבור קאלום ווילסון, חלוץ הקבוצה שמבוקש בצ'לסי וקבוצות אחרות, עליו שילמה רק 3 מיליון ליש"ט לקובנטרי ב-2014.


* לפי "דיילי מייל", במילאן עוקבים אחרי מרואן פלאיני שלא מרבה לשחק כעת במנצ'סטר יונייטד תחת אולה גונאר סולשיאר וינסו כנראה לרכוש אותו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי