המשבר בריאל מעמיק, בארטרה: "ויניסיוס קילל אותי, הוא חצוף"

ויניסיוס ג'וניור, מארק בארטרה
ויניסיוס ג'וניור, מארק בארטרה | AFP

הבלאנקוס השיגו 1:2 דרמטי בבטיס ועצרו את רצף המשחקים ללא ניצחון, בתקשורת המקומית קראו לאיסקו לעוזב לאחר שישב על הספסל 90 דקות למרות סגל חסר מאוד. הבלם תקף: "קרא לי בן ז**ה שלוש פעמים"

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
ריאל מדריד שיחקה רע אתמול (ראשון), אבל רשמה ניצחון חשוב ודרמטי, 1:2 על ריאל בטיס משער של דני סבאיוס בדקה ה-88, עצרה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון ושבה למקום הרביעי בליגה.


"מארקה" העניק את שער העיתון למושיע סבאיוס, שנכנס מחליף רק בדקה ה-73 וכבש כעבור רבע שעה מול האקסית בשורותיה גדל, במגרש שהיה לו בית ובו הוא ספג אתמול שריקות בוז צורמות. "אני עוזב בהרגשה מרירה-מתוקה את האצטדיון", אמר סבאיוס, "היה לנו משחק קשה, אבל חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. אלה שלוש נקודות שיכולות להיות קריטיות. שריקות הבוז כאבו לי כי המועדון הזה נתן לי הכל. אני חושב שגם נתתי להם הכל, כמו שהם נתנו לי".


סולארי החמיא לכובש שער הניצחון: "השער של סבאיוס היה רגע מדהים. הוא נושא את הצבעים של קבוצתו לשעבר בליבו ו‘חוק השחקנים לשעבר' המפורסם כואב בכל פעם שאתה חוזר לשחק נגדם, אבל הפעם הוא היה לצידנו".  


#LaPortada Salvador Ceballos ️ pic.twitter.com/P9vDaLPiJt

— MARCA (@marca) 13 בינואר 2019


תקרית נרשמה במשחק בין ויניסיוס ג'וניור לשחקן בטיס ובלם ברצלונה לשעבר מארק בארטרה, שטען: "ויניסיוס קילל אותי שלוש פעמים 'בן זונה'". הבלם אמר לכתבים אחרי מהשחק: "הוא ילד חוצפן שצריך עוד ללמוד הרבה. ההתנהגות שלו לא מתאימה לשחקן של ריאל מדריד. במשך כל המשחק הוא היה יותר על הדשא מאשר עמד על רגליו ואמרתי לו שיפסיק לזרוק את עצמו לקרקע כל הזמן".


על הניצחון העיב המשבר המתמשך עם איסקו, שהולך ומעמיק אחרי שלמרות מכת פציעות גדולה שעוברת ריאל מדריד עדיין הקשר לא שיחק. בתקשורת הספרדית נכתב שנותרו 17 יום לסיום חלון ההעברות ואיסקו צריך לשקול אם לעזוב את הקבוצה מיידית. "כל עוד סנטיאגו סולארי המאמן, לאיסקו אין מה לחפש בקבוצה", נכתב ב"מארקה" וב"מונדו דפורטיבו". המשחק האחרון בו פתח בליגה היה נגד ברצלונה ב-28 באוקטובר. גארת' בייל, מרקו אסנסיו, טוני קרוס, לוקאס ואסקס, מריאנו ומרכוס יורנטה פצועים ועדיין אין לאיסקו מקום. הוא לא שיחק אתמול אפילו דקה. גם מרסלו שסובל מיכולת חלשה רק ישב על הספסל.



איסקו. גם רשימת פצועים ארוכה במיוחד לא סייעה לו לשחק (Gettyimages)


במאמר ב"מארקה" נכתב לאיסקו: "לך עכשיו, כי סולארי לא אוהב אותך והקפטנים של ריאל מדריד לא מגנים עליך. שחקן ברמה שלך לא יכול לחכות עכשיו חצי שנה על הספסל כדי לראות אם יחליפו את המאמן בקיץ. ריאל מדריד חווה את חצי העונה הכי גרועה במאה הנוכחית, כזו שרוקנה את סנטיאגו ברנבאו. אתה יכול לעזוב". 


אולי דווקא סולארי צודק, כי לפי הסטטיסטיקה במשחקים בהם לא שותף איסקו יש למאמן מאה אחוז הצלחה (6 מ-6 ניצחונות) ובמשחקים בהם הקשר הספרדי שותף סולארי ניצח רק 7 מ-11. סולארי התייחס שוב לאיסקו: "אין לי כלום נגד אף שחקן באופן אישי. אני רוצה שכולם ישחקו. אני עושה את ההחלטות לפי המצב ויש לנו הרבה פציעות, בעיקר בהתקפה, והייתי צריך למצוא את הפתרונות כדי לנצח. אנחנו משחקים בשלוש מסגרות ועוד שלושה ימים יהיה לנו עוד משחק". פצוע חדש במהלך המשחק היה קארים בנזמה שפרק אצבע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי