צפו: ולנסיה הביסה 0:3 את חיחון ועלתה לרבע הגמר גביע המלך

סנטי מינה
סנטי מינה | Gettyimages

למרות היתרון במשחק הראשון, הקבוצה מליגת המשנה לא הצליחה להשלים הפתעה במסטאייה, מינה כבש צמד (66, 76) טורס כבש את השלישי (90), בלקמן שיחק 69 דקות. חטאפה ניצחה 1:2 את ויאדוליד בסיכום שני המשחקים

קבוצות: חטאפה ולנסיה
(גודל טקסט)
גומלין שמינית גמר גביע המלך בספרד יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני מפגשים. במשחק המוקדם נפרדו ויאדוליד וחטאפה בתיקו 1:1 שהעלה את הקבוצה ממדריד לשלב הבא בזכות הניצחון הביתי 0:1 במשחק הראשון, מאוחר יותר ולנסיה מחקה את הפיגור מהמשחק הראשון נגד חיחון והביסה אותה 0:3.


ולנסיה – ספורטינג חיחון 0:3 (2:4 בסיכום שני המשחקים)
במפגש הראשון הקבוצה מליגת המשנה ניצחה 1:2 כאשר אקס מכבי תל אביב ניק בלקמן כבש את שער הניצחון. הערב עם האנגלי ובאבין בהרכב, חיחון קיוותה להשלים הפתעה. חיחון החזיקה מעמד 66 דקות, אז סנטי מינה העלה את ולנסיה ליתרון, עשר דקות מאוחר יותר הספרדי השלים צמד. בדקה ה-90 פרן טורס נעץ את המסמר האחרון והשלים ניצחון חד צדדי.


ויאדוליד – חטאפה 1:1 (2:1 בסיכום שני המשחקים)
אחרי ה-0:1 הביתי במשחק הראשון, הקבוצה מבירת ספרד השלימה את המשימה והעפילה לשלב רבע הגמר. אנחל רודריגס השיג את שער החוץ המיוחל עבור חטאפה בפנדל מוצלח (29), דניאל וורדה השווה עבור ויאדוליד (50) אבל זה כאמור לא הספיק.


¡FINAL en el José Zorrilla! @RealValladolid 1-1 @GetafeCF.

¡Pasamos a cuartos de #CopadelRey gracias al 1-0 logrado en el Coliseum! #VamosGeta#RealValladolidGetafepic.twitter.com/2l8HUux0A7

— Getafe C.F. (@GetafeCF) January 15, 2019


בתוך כך, באנגליה נערכו הערב שלושה משחקים חוזרים בשלב 64 האחרונות בגביע האנגלי לאחר שהמפגש הראשון הסתיים בתיקו. שפילד וונסדיי העפילה אחרי 0:1 אצל לוטון, שרוסברי טאון מהליגה השלישית הדהימה את סטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ כאשר חזרה מפיגור של 2:0 וניצחה 2:3 תוך עשר דקות. המשחק בין ניוקאסל לבלקבורן נגרר להארכה אחרי 2:2 כעבור 90 דקות, אבל הקבוצה מהפרמיירליג לא חיכתה לפנדלים ועלתה לשלב הבא אחרי ניצחון 2:4 מאוחר (לצפייה בתקציר המלא).


שרוסברי טאון הפתיעה את סטוק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי