בברצלונה חוששים שפרנקי דה יונג מעדיף לשחק בפ.ס.ז'

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

בקטלוניה מרגישים שהקשר ההולנדי מעדיף את הכסף הגדול של אלופת צרפת. נשיא ברצלונה על המאמן: "אין לנו ספק שואלוורדה ימשיך בעונה הבאה". מסי צפוי לחזור להרכב בגביע המלך נגד לבאנטה (חמישי, 22:30, בספורט4)

(גודל טקסט)
בעיתון "מארקה" פורסם שברצלונה חוששת שפרנקי דה יונג קשרה של אייאקס לא ישחק בשורותיה כפי שהבטיח קודם לכן, והוא עומד להודיע באיזו קבוצה ישחק תוך כמה ימים כשזו כנראה פאריס סן ז'רמן. בבארסה חושדים שהוא העדיף את הכסף הגדול על הזכות לשחק אצלם.


בברצלונה עבדו כמעט שנה כדי להחתימו, אבל כעת פ.ס.ז' הציעה עבורו 80 מיליון יורו לעומת 75 מיליון שבארסה הייתה אמורה לשלם עליו. בנוסף, הקשר הצעיר אמור לקבל שכר גדול יותר אצל אלופת צרפת. בקטלוניה מרגישים שדה יונג בגד בהם, ופרשת אנטואן גריזמן, שהיה אמור לעבור אליהם ולבסוף נשאר באתלטיקו מדריד שוב חוזרת על עצמה בתסריט קצת אחר.



פרנקי דה יונג. בדרך לפאריס? (Gettyimages)


נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו שפך קצת אור על שתי שאלות חשובות לתקשורת ולאוהדים, אחת מהם היא האם ארנסטו ואלוורדה, שחוזהו מסתיים בקיץ, ימשיך עונה שלישית כמאמן הקבוצה. בראיון קצר לעיתון "ספורט" הקטלאני אמר הנשיא: "אין לנו שום ספק שואלוורדה יסיים את העונה אצלנו ואף ימשיך עונה נוספת בקבוצה. ברור שנדבר איתו על כך, אבל אין לנו ספק שהוא ימשיך. הוא מאמן שאנחנו בוטחים בו. הוא אדם אינטליגנטי שמכיר את שיטת המשחק של ברצלונה ומנהל את המשחקים לשביעות רצוננו". בנוסף, ברתומאו התייחס לשאלה האם ג'ורדי אלבה יישאר: "ג'ורדי אלבה יקבל הארכת חוזה".


גם בטקס פרסים שנערך אתמול (שלישי) לספורטאים של קטלוניה אמר הנשיא, שהעניק בעצמו את פרס ספורטאי השנה לאלבה, כי הוא בטוח שהחוזה של המגן השמאלי יוארך. השחקן בן ה-29 התלונן לפני כמה ימים שהוא לא יודע למה הנהלת ברצלונה לא החלה במו"מ איתו להארכת החוזה שמסתיים ב-2020. אתמול אמר אלבה שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בבארסה. כל הנהלת המועדון הייתה בטקס כולל פפ סגורה האחראי על הרכש, המנהל הספורטיבי אריק אבידל ועוד חברי הנהלה.


#FCB | EXCLUSIVA SPORT | Bartomeu: "Valverde será el entrenador del Barça el año viene" https://t.co/lSYNLjgcFEpic.twitter.com/d32pTVJJXc

— Diario SPORT (@sport) 16 בינואר 2019


אחד מחברי ההנהלה חביאר בורדס, אמר: "אין לי ספק שאלבה יקבל חוזה ארוך ויש מו"מ איתו. אני לא יכול לאשר שיוצע לו חוזה לכל החיים". בורדס גם נשאל על ניימאר ולא הכחיש שברצלונה רוצה אותו. לדבריו: "אל תשכחו שברצלונה הוציאה הודעה רשמית שלא היו נסיונות של השחקן לחזור לברצלונה ולא היו שיחות ממנו. כל זה כאשר כלי תקשורת אחרים כתבו אחרת. אביו וניימאר עצמו הכחישו גם הם, ומלבד זאת, להחזירו יהיה אחד הפרויקטים הכי מסובכים בעולם".


ברצלונה תשחק מחר נגד לבאנטה בגומלין של שמינית גמר "גביע המלך" (22:30, שידור ישיר בספורט4). בארסה הפסידה במפתיע במשחק הראשון 2:1 כאשר שיחקה ללא ליאו מסי. מחר אמור ואלוורדה להחזיר את מסי להרכב בתקווה להפוך את התוצאה. בלבאנטה משדרים אופטימיות שהם יכולים להפתיע, ועבדו על פנדלים באימון האחרון. הבלם ג'ייסון מורייו אמור לחגוג את הופעת הבכורה שלו בקאמפ נואו ולפתוח בהרכב.



ליאו מסי. יעזור לברצלונה להפוך את התוצאה? (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי