דייגו סימאונה: "מעדיף לשחק כדורגל מכוער ותמיד לנצח"‎

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Gettyimages

לאחר התיקו 3:3 עם ג'ירונה וההדחה הכואבת כבר בשלב שמינית גמר גביע המלך, המאמן ניסה להסביר: "לפעמים אתה משחק טוב ולא מצליח לעבור". קוקה: "קשה לעכל הדחה כזאת, כבשנו חמישה שערים אבל אישרו לנו רק שלושה"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד גנבה אתמול (רביעי) את הכותרות עם הדחה מפתיעה מגביע המלך דבר שמעיד על העונה הלא כל כך טובה של הקבוצה גם אם היא מדורגת שנייה ב"לה ליגה". ההרגשה היא שאתלטיקו לא משחקת את הכדורגל הטוב שראינו ממנה בשנים קודמות. אמש סיימה הקבוצה בתיקו 3:3 מול ג'ירונה ב"וונדה מטרופוליטנו" והודחה בגלל שערי חוץ אחר אחרי 1:1 במשחק הראשון. זו פעם ראשונה בעידן סימאונה שהקבוצה מודחת כבר בשמינית הגמר.


דייגו סימאונה אמר אחרי המשחק: "זה הסיפור של הגביע. הייתה לנו כוונה לנצח במשחק כל הזמן, הבקענו ראשונים והיו לנו הזדמנויות ליצור יתרון משמעותי יותר, אנחנו מברכים את ג'ירונה, היה לנו הכל במשחק הזה, הצלחנו לחזור למשחק, אבל ה-3:3 פגע בנו. לפעמים אתה משחק טוב ולא מצליח לעבור. אני מעדיף לשחק כדורגל מכוער ולנצח תמיד".


#LaPortada Batacazo ️ pic.twitter.com/0P1rIMRCTs

— MARCA (@marca) 16 בינואר 2019


שחקני אתלטיקו מאוכזבים. קוקה אמר בסיום: "שיחקנו טוב, אבל ג'ירונה היתה יותר יעילה. זה קשה לעכל הדחה כזאת בעיקר כשאתה משחק בבית ופעמיים הופך את התוצאה. אנחנו יכולים לקחת את הדברים הטובים במשחק כמו העובדה ששיחקנו טוב וזה חשוב לקראת המשך המאבק בליגה ובאלופות. ג'ירונה קבוצה שלא מוותרת אף פעם והיא תמיד מתחרה. לצערי כבשנו חמישה שערים ואישרו לנו רק שלושה. אנחנו נהיה עכשיו יותר מפוקסים במסגרות האחרות". אנחל קוריאה שכבש אמר: "היינו צריכים להיות מפוקסים יותר 90 דקות. ספגנו שתי דקות לסיום וזה אומר הכל".
 

דייגו סימאונה. "מעדיף לשחק כדורגל מכוער ותמיד לנצח" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי