חטאפה הביסה 0:4 את אלאבס ועלתה למקום השישי

שחקני חטאפה חוגגים
שחקני חטאפה חוגגים | האתר הרשמי

צמדים של מאטה (33, 88) ומולינה (46, 55) סידרו לקבוצה ממדריד את אחת התוצאות המפתיעות של העונה, חבורתו של אבלרדו רושמת הפסד ראשון אחרי ארבע משחקים. בצרפת: ליל חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את אמיין

קבוצות: חטאפה ליל
(גודל טקסט)

המחזור ה-20 של הליגה הספרדית נפתח עם ההצגה של חטאפה שהביסה את באצטדיון אלפונסו פרס, את אלאבס ועלתה למקום השישי. הקבוצה הביתית עלתה ראשונה ללוח התוצאות בדקה ה-33 כשמאטה הוכשל ברחבה והחלוץ היה גם זה שבעט את הפנדל.

חברו לחוד ההתקפה מולינה, הכפיל את היתרון בהתקפה הראשונה של המחצית השנייה עם פצצה אדירה לחיבורים, ותשע דקות לאחר מכן השחקן בן ה-36 רשם צמד ראשון בליגה הבכירה מאז 2012. שתי דקות לסיום מאטה נעץ את המסמר האחרון שהשיג לחטאפה את ניצחונה הגדול העונה והראתה שיש חברה חדשה במועדון הצמרת, מנגד אלאבס החבולה שלא בעטה אף בעטיה אחת למסגרת במשחק, רשמה לחובתה את הפסד הליגה הגדול ביותר שלה העונה.

ליל – אמיין 1:2
ליל מהמקום השני פגשה את אמיין מהתחתית במחזור ה-21 של הליגה. הקבוצה הבכירה נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה החמישית, ואם לא די למארחת, מלך שערי הקבוצה ניקולאס פפה המחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-37, אך כריסטוף גאלטייה הוכיח פעם נוספת כי נבנתה העונה קבוצה מיוחדת במינה. רפאל לאאו בן ה-19 השווה בהתקפה האחרונה של המחצית וצ'אה הפך בדקה ה-85 שהבטיח את הישארותה של ליל במקום השני גם בתום המחזור.


נשארת במקום השני. שחקני ליל חוגגים את הניצחון הדרמטי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי