ראמוס: "היינו זקוקים לניצחון כזה", מודריץ': "אשאר בריאל"

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

הבלאנקוס הציגו כנראה את משחקם הטוב ביותר העונה ב-0:2 על סביליה וזכו למחמאות גם בתקשורת, סולארי: "יש עוד שלושה תארים שאפשר לקחת ושום דבר לא בלתי אפשרי". בנזמה מתעקש לעבור ניתוח, במועדון מתנגדים

(גודל טקסט)
בהרכב טלאים שכלל חלוץ ששיחק עם אצבע שבורה, ניצחה ריאל מדריד 0:2 את סביליה בסנטיאגו ברנבאו והיא כבר במקום השלישי בליגה. סנטיאגו סולארי, המאמן שלא זכה להרבה לטיפות מהתקשורת באחרונה, הפך לפתע ליקיר העיתונים אחרי שהצליח במעט לייצב את הקבוצה.


ב"מארקה" נכתב שהוא לקח החלטות קשות, אמיצות וגם הימורים שלו הצליחו. "הוא לקח 6 מ-6 נגד קבוצות חזקות כמו בטיס וסביליה. אתמול, למשל, מרסלו לא פתח שוב, איסקו נכנס כרגיל רק כמחליף ובנזמה שיחק עם אצבע שבורה. הוא פתח עם שלושה בלמים וכל זה עבד לו. הוא מעדיף את הצעירים דני סבאיוס וסרחיו רגילון וזה מצליח". בנוסף, ב"מארקה" נכת שהביטחון של הלבנים בקו עלייה והכותרת בשער הייתה "מתרוממים. המשחק הכי טוב בעידן סולארי".


סולארי אמר בסיום: "אנחנו נילחם העונה עד הסוף על שלושת התארים. שום דבר לא בלתי אפשרי עבור ריאל מדריד. אם אתה מנצח יריבה שלך לצמרת, שלוש הנקודות תמיד שוות יותר. ידענו שהם מצופפים ונצטרך לנסות דרך לעקוף את המשחק הזה", המשיך המאמן ודיבר על שערו של קאסמירו מ-25 מטרים, "לוויניסיוס ג'וניור הייתה הזדמנות ברורה במחצית הראשונה. התעקשנו עד שזה נכנס. מודריץ' פייטר, במחצית טיפלנו בו רבע שעה בגלל פציעה והוא יצא והפגין מחצית שנייה מעולה וגם כבש שער בדקה האחרונה. זה אומר גם משהו על רוח הקרב של הקבוצה". על איסקו שנכנס כמחליף: "מרוצה ממנו ומכל השחקנים. הניצחון הזה הגיע לנו". 

#LaPortada Despega pic.twitter.com/1X7SXlvGMI

— MARCA (@marca) 19 בינואר 2019

גם בעיתון "אס" החמיאו ובכותרת נכתב: "ריאל מדריד הכי טובה של העונה". בעיתון גם החמיאו ללוקה מודריץ' וטענו ששיחק את משחקו הטוב העונה: "הוא חזר וגם ריאל מדריד חזרה". מודריץ', קאסמירו ודני קרבחאל קיבלו את הציונים הכי טובים בעיתון – שלושה אסים. לוקאס ואסקס, בנזמה ואיסקו היו הכי חלשים עם אס אחד בלבד.


לוקה מודריץ' שכבש את השני של הבלאנקוס בדקה ה-92, ניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר שהוא לא רוצה לעזוב: "יש לי שנה וחצי בחוזה ואני רוצה להישאר גם יותר. אני רגוע לגבי חידוש החוזה. האוהדים שלנו רוצים לראות אותנו משחקים ככה ונמשיך באותו כיוון. אני לא חושב כרגע האם אפשר להשיג את ברצלונה. לא צריך לחשוב עליהם בכלל ולא על פער הנקודות שיש בינינו. אנחנו צריכים להילחם ונראה היכן נסיים". כידוע, הפער עומד על שבע נקודות לפני משחקה של ברצלונה.



כבש בתוספת הזמן והעביר מסר להנהלה. מודריץ' (Gettyimages)


הבלם והקפטן סרחיו ראמוס מכיר את הרגעים האלה בהם ריאל מדריד מתעלה משום מקום: "ריאל מדריד תמיד הכי טובה כשהיא רוצה. היינו זקוקים למשחק כזה. שלטנו בכל המדדים במשחק. ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר. היינו נחרצים לנצח בצורה מכרעת מול האוהדים שלנו. סוד ההצלחה? התחלנו ללחוץ אותם מהרגע הראשון. בכדורגל הכל מבוסס על התוצאות וזה לא הוגן לפעמים. כשאנחנו רוצים אנחנו יכולים להראות את היכולת הטובה שלנו". ראמוס דיבר גם על המצב בחדר ההלבשה: "אנחנו צריכים להיות כולנו באותה סירה. ראיתם שהשחקנים נהנו מכל רגע".


מה שכן מטריד את הבלאנקוס זו פציעתו של קארים בנזמה, שמתעקש לעבור ניתוח באצבע השבורה. ההחלטה תתקבל מחר (שני) או ביום שלישי. הוא שיחק עם תחבושת על האצבע, אבל הדבר לא מאפשר לו להרגיש משוחרר וכמובן שקיים הסיכון שהפגיעה תחמיר. בריאל מדריד מתנגדים לכך שיעבור ניתוח כי הוא יחסר כמה משחקים וכך לא יהיה חלוץ בסגל בחודש ינואר העמוס ממשחקים.



בנזמה. אין לבלאנקוס חלוץ אחר אם הוא יושבת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי