ניצחון ליגה שמיני ברצף לברצלונה, ריאל ניצחה את אספניול

ליאו מסי עם ג'ורדי אלבה
ליאו מסי עם ג'ורדי אלבה | AFP

אלופת ספרד גברה על ג'ירונה משער בכורה של סמדו (19) ועוד אחד של מסי (69). צמד לבנזמה (4, 45) ב-2:4 של הבלאנקוס בחוץ, גם ראמוס (25) ובייל (67) כבשו. ויאריאל השיגה ניצחון חשוב על סלטה ויגו

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה מפגשים, כאשר במוקד ברצלונה המוליכה רשמה את ניצחונה השמיני ברציפות אצל ג'ירונה והחזירה את הפער מאתלטיקו מדריד לחמש נקודות, בזמן שהיריבה המושבעת ריאל מדריד ניצחה 2:4 את אספניול בחוץ.


במשחק שפתח את היום, ויאדוליד חזרה מפיגור בקרב תחתית לוהט וניצחה את סלטה ויגו 1:2. לאחר מכן הואסקה הקטנה סחטה נקודה בסוסיאדד ואתלטיק בילבאו צברה שלוש נקודות יקרות ב-0:1 על בטיס.


אספניול – ריאל מדריד 4:2
עם הניצחון החשוב על סביליה מאחוריהם, והכרטיס לחצי גמר גביע המלך פחות או יותר בכיס שלהם, הבלאנקוס עשו צעד נוסף לכיוון הפסגה עם 1:3 בחוץ על אספניול החלשה. תוך ארבע דקות בלבד בנזמה כבש את שערו השמיני העונה, ובדקה ה-15 מודריץ' הגביה לראמוס שכבש את שערו ה-50 בנגיחה בריאל מדריד. לאו בפטיסטאו (25) צימק למארחת בשער נהדר מהאוויר, אבל עוד לפני השריקה למחצית בנזמה השלים צמד עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה.


בנזמה. צמד חמישי העונה לצרפתי (AFP)
בנזמה. צמד חמישי העונה לצרפתי (AFP)


סולארי הכניס את בייל במקום ויניסיוס ג'וניור בדקה ה-64, וזה החזיר לו בשער שלוש דקות לאחר מכן עם סיבוב נהדר בתוך הרחבה שהותיר אותו חופשי לחלוטין מול השער. ריאל נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-72 כשווראן הורחק, וזה איפשר לאספניול לצמק פעם נוספת משער אדיר של רוברטו רוסאלס (81), אבל זה לא הספיק לה בשביל לחזור באמת למשחק. ניצחון שלישי ברציפות לאלופת אירופה, שמחזיר אותה למקום השלישי עם 39 נקודות לפני קרב הצמרת בשבוע הבא נגד אלאבס שבמקום החמישי.



ג'ירונה – ברצלונה 2:0
בגביע ברצלונה אמנם הפסידה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל בליגה היא עדיין שולטת ללא עוררין והשיגה בלי קושי ניצחון שמיני ברציפות. כבר בדקה העשירית היא עלתה ליתרון, משער בכורה של נלסון סמדו במדי הקטלאנים, והשליטה שלה במשחק נמשכה עד ההפסקה. בפתיחת המחצית השנייה הגיעה ג'ירונה למספר הזדמנויות, כשרק יכולת נהדרת של טר שטגן בשער מנעה שוויון, ושחקני ברצלונה הבינו שהם חייבים לכבוש כדי להבטיח ניצחון. אז הם יצאו להתקפה, אלבה מסר למסי וזה הקפיץ מעל בונו בלי בעיות, סופר שער במשחק שביעי ברציפות.


הפער מאתלטיקו מדריד חזר לחמש נקודות, וברצלונה החזירה לעצמה את החיוך לאחר ההפסד לסביליה בקופה דל ריי. ביום רביעי היא תארח את האנדלוסים לגומלין ותנסה למחוק את ה-2:0. ובעוד פחות מחודש מצפה לה מסע לצרפת לשמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון.


ויאידוליד – סלטה ויגו 1:2
ויאדוליד הגיעה לקרב התחתית עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ונקלעה לפיגור מוקדם, אך התעשתה בזמן, השיגה את הניצחון המיוחל ופתחה פער של חמש נקודות מהקו האדום. סלטה ויגו, מנגד, רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות והיא מדורגת במקום ה-17 כשנקודה אחת בלבד מפרידה בין לבין המקום שמוביל לירידה. פיונה סיסטו העלה את האורחת ל-0:1 (16), אבל המארחת הגיבה עם שני שערים של אוסקר פלאנו (55) וקקו גונטאן (69) ונשמה לרווחה. ווסלי הודט הותיר את המפסידה ב-10 שחקנים (89).


El Real Valladolid vence 2-1 al Celta de Vigo, con goles de Plano y Keko, y se sitúa con 25 puntos en la duodécima posición pic.twitter.com/zTbEnl23kw

— Real Valladolid C.F. (@realvalladolid) January 27, 2019


אתלטיק בילבאו – ריאל בטיס 0:1
איקר מוניאין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-21 והמשיך את המומנטום הנפלא של הבאסקים, שלמרות הרחקת אוסקר דה מרקוס בדקה ה-84 שמרו על שלוש הנקודות. בזכות הניצחון, לפחות זמנית, פתחה בילבאו פער של שש נקודות מראיו המדורגת 17 שתתארח מחר אצל אלאבס. מנגד, בטיס, שניצחה 2:3 את ג'ירונה במחזור שעבר, מעדה בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים והיא במקום השמיני עם 29 נקודות.


ריאל סוסיאדד – הואסקה 0:0
התוצאה אולי המפתיעה של המחזור מנגיעה מסוסיאדד, שם המקומיים לא הצליחו לנצח את נועלת הטבלה – כלל לא כבשו מול הקבוצה שצברה כעת 12 נקודות ב-21 משחקים. בעקבות התיקו סוסיאדד עם 27 נקודות במקום התשיעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי