סולארי התייחס לכשירותו של מסי: "אני רוצה שהוא ישחק"

מסי פציעה
מסי פציעה | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד התייחס למצבו של כוכב ברצלונה לפני המשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר גביע המלך (רביעי ב-21:50, ישיר בספורט4). נבאס צפוי לפתוח בין הקורות, התלבטות בין ויניסיוס לבייל

(גודל טקסט)
סנטיאגו סולארי, מאמן ריאל מדריד, קיים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר (רביעי ב-21:50, שידור ישיר בספורט4) בקאמפ נואו נגד ברצלונה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך.


סולארי נשאל על האפשרות שליאו מסי לא ישחק בשל פציעה ומיהר להשיב: "אני תמיד רוצה שהשחקנים הכי טובים ישחקו". על היריבות בין המועדונים: "מדובר במשחק ענק והחשיבות שלו תהיה לזה של מפגש במסגרת הליגה. ריאל מדריד רוצה לנצח בכל מסגרת ולדעתי אין הבדל גדול בין הקבוצות. יכול להיות שיהיו הפתעות מבחינה טקטית, אבל הם מכירים אותנו היטב ואנחנו אותם".


לוח הזמנים הצפוף: "אנחנו לא אלה שאחראים לכך. אנחנו צריכים לעלות לכר הדשא, לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ולהפגין את היכולת הכי טובה שלנו". בחירת ההרכב: "כולם בריאים חוץ מחסוס ואייחו, כך שיהיה מאוד קשה להחליט את מי להשאיר בחוץ. אני מקווה שמי שיעלה על הדשא יפגין נחישות".


ריאל מדריד, לפחות על פי העיתון "אס", מתכננת לבצע שבעה שינויים בהרכב שניצח 0:3 את אלאבס במשחק האחרון. קיילור נבאס אמור לעמוד בין הקורות, כאשר גם מקומם של דני קרבחאל, רפאל וראן, טוני קרוס ולוקאס ואסקס כמעט מובטח. סולארי מתלבט בין מרסלו לסרחיו רגילון בצד שמאל, כאשר גם בחלק הקדמי עדיין לא ברור מי מבין בייל ו-ויניסיוס ישחק. קאסמירו עשוי לפתוח במרכז המגרש.

⚽ Our last training session ahead of #RMClasico is underway! #RMCitypic.twitter.com/3RBNrHdofj

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) February 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי