"לא אמכור את קוטיניו. אם תהיה הזדמנות, אשמח להביא את איסקו"

ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו
ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו | Gettyimages

ניימאר ("דרש לעזוב"), דה יונג ("העתיד של המועדון"), דמבלה ("אנחנו מדברים באמצע הלילה"), ראביו ("אין סיכום"), ויניסיוס ("כמעט הבאנו אותו"). לפני הקלאסיקו נגד ריאל (21:50, ספורט4), נשיא ברצלונה בראיון

(גודל טקסט)
שעות ספורות לפני הקלאיסקו נגד ריאל מדריד במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך (21:50, שידור ישיר בספורט4), נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו התראיין ב"פרטיסדו דה קופה", דיבר על שורה ארוכה של נושאים והבהיר: "אני לא אנטי מדרידיסטה".


כשירותו של ליאו מסי: "אני לא המאמן ולא דיברתי עם ארנסטו ואלוורדה על מצבו הרפואי. אנחנו מכבדים את ריאל מדריד ואני מקווה שיהיה משחק גדול".


האפשרות שאיסקו יצטרף: "אם יש שחקן שרוצה לעזוב את ריאל מדריד, אני קודם כל אדבר איתם ורק לאחר מכן אנסה להחתים אותו".



יעשה את המעבר? איסקו (Gettyimages)


הסיכוי שניימאר יחזור: "הוא לא התקשר אליי וגם לא אביו. יש הרבה שמועות, אבל אני יכול להגיד שהן לא נכונות. ניימאר שחקן מעולה, הצגנו כדורגל מצוין כשהוא היה חלק מהשלישייה המפורסמת, אך הוא רצה לעזוב לפאריס ולא הייתה לנו ברירה אלא למכור אותו. השקענו את הכסף שקיבלנו בשחקנים נהדרים כמו עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו".


הסכומים הגדולים: "ניימאר הכניס לו 222 מיליון יורו, אני לא האמנתי שמישהו יסכים לשלם כזה סכום. בזכות זה הצלחנו לבצע כמה עסקאות גדולות, אבל אני סבור שהמחירים כיום מוגזמים".


היכולת של דמבלה: "הוא בתקופה טובה ואנחנו, כולנו, צריכים להעריך את ההתקדמות שהוא עשה. הוא שחקן מאוד מוכשר, שרוצה להצליח, ואני באופן אישי דיברתי איתו כמה פעמים על ההתנהגות שלו בשיחות שקיימנו באמצע הלילה".


החתמת פרנקי דה יונג: "הצלחנו להחתים שחקן שטוב שהיה על המדף, בדיוק כמו שצירפנו את חאבייר מסצ'ראנו מליברפול ב-2010. דה יונג יהיה שחקן חשוב בעתיד של ברצלונה, הוא יהיה שנים רבות חלק מהמועדון שלנו וכך שכנעתי אותו ואת אבא שלו להגיע".



העתיד של ברצלונה. פרנקי דה יונג (ברצלונה)


אדריאן ראביו: "הוא שחקן חופשי, אבל לא החתמנו אותו ואין לנו סיכום איתו. אם הצוות המקצועי ירצה אותו, אני לא אהיה זה שאגיד לא".


מתיאס דה ליכט: "אין לי בעיה עם סוכנו מינו ראיולה, יש לנו יחסים טובים. כשהוא היה הסוכן של זלאטן איברהימוביץ' שיתפנו פעולה ואין לי בעיה עם אף סוכן. הכל עניין של כסף בכדורגל".


הארכה החוזה של איבן ראקיטיץ': "אנחנו מדברים איתו כמו עם כל שאר השחקנים. אני אוהב להיות איתם בקשר ישיר כי ברצלונה זאת משפחה אחת גדולה. כשתהיה הזדמנות כלכלית אנחנו נסגור איתו".


עזיבה אפשרית של פיליפה קוטיניו: "אנחנו לא רוצים למכור אותו, הוא שחקן מיוחד וחשוב".


ג'ורדי אלבה: "הוא המגן השמאלי הכי טוב בעולם ואנחנו צריכים לנצל את העובדה שהוא איתנו. יש מו"מ, אבל לא זוכר מגעים קצרים עם אף שחקן, זה לוקח זמן ואנחנו רוצים להחתים אותו לעוד חמש שנים. חייבים להבין שיש לנו מדיניות של שכר ואנו משתדלים לא לחרוג ממנה".


ויניסיוס ג'וניור: "הוא היה מועמד להגיע. המשפחה שלו והסוכנים היו אצלנו, אבל זה לא צלח ועכשיו הוא שחקן של ריאל מדריד".



המשפחה שלו כבר הייתה בברצלונה (Gettyimages)


עוד בעניין ויניסיוס ג'וניור, בעיתון "אס" פורסם היום שהברזילאי היה למעשה סגור בברצלונה בגיל 16 לאחר שחתם על חוזה מוקדם, אבל אז סוכנו ואגנר ריביירו הציע אותו לריאל מדריד ונוצר מצב במהלך 2017 שהשחקן ניהל מו"מ כפול עם שתי הקבוצות, כשניימאר היה מעורב אז במגעים והתקשר לכישרון הצעיר כדי לשכנע אותו לעבור לבארסה, אך שבועלאחר שסיכם עקרונית הוא הוצע לבלאנקוס ששילמו עליו 45 מיליון יורו. אחד מסוכניו פדריקו פנה טען: "ההצעה הכלכלית של בארסה היתה גבוהה יותר, אבל השחקן התאהב בפרויקט הצעירים של ריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי