צפו בתקציר: ולנסיה חזרה מ-2:0 ל-2:2 אצל בטיס בדקה ה-92

שחקני בטיס
שחקני בטיס | Gettyimages

חצי גמר גביע המלך: הירוקים לבנים כבר הוליכו 0:2 משערים של לורן מורון (45) וחואקין מנקודת הקרן (54), אבל צ'רישב (70) ושער דרמטי של גאמיירו העניקו לעטלפים מקדמה לקראת הגומלין. בצרפת, ליון עלתה שלב

קבוצות: ולנסיה בטיס
(גודל טקסט)
אחרי שברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-1:1 בחצי הגמר הראשון של גביע המלך, בטיס ו-ולנסיה נפגשו הערב (חמישי) וסיפקו לנו דרמה ענקית בחצי הגמר השני עם 2:2 מאוחר שהעביר את ההכרעה לגומלין במאסטייה שייערך בדיוק בעוד שלושה שבועות.


ולנסיה פתחה את המשחק טוב יותר, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת ובטיס הענישה מן העבר השני. המארחת כבשה פעמיים אחרי צמד שערים של לורון מורן בדקה ה-45 וחואקין הוותיק כעבור תשע דקות עם שער מדהים היישר מנקודת הקרן.


העטלפים, שהיו יותר מסוכנים, לא הרימו ידיים וגול יקר מפז של דניס צ'רישב (70), שגם נגח למשקוף בדקה ה-89, ושער דרמטי של קווין גאמיירו (92) סידרו להם שני שערי חוץ חשובים ומקדמה משמעותית מאוד לקראת המשחק השני.

גם בצרפת נערך משחק, בסיומו ליון העפילה לרבע גמר הגביע הצרפתי אחרי שגברה על גנגאן 1:2 בחוץ משערים של מוסא דמבלה (7) וקסוול קורנה (48). אלכסנדר מנדי רק צימק (88). לחצו כאן וצפו בתקציר




הכל עדיין פתוח. שחקני ולנסיה חוגגים את השער המאוחר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי