דיווח: מרסלו ביקש לעזוב את ריאל, פירפו עשוי להצטרף על חשבונו

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

שמו של מגן בטיס עלה כמועמד להחליף את הברזילאי כאשר בדומה למכירת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, הבלאנקוס אינם מתכוונים להקשות על עזיבתו של הברזילאי שמחזיק בחוזה עד 2022

(גודל טקסט)

תגובות רבות בתקשורת הספרדית בעקבות הפגישה בין מרסלו למנכ"ל ריאל מדריד חוסה אנחל סאנצ'ס במהלכה ביקש המגן שאיבד את מקומו בהרכב לעזוב את הקבוצה.

העיתון "אס" פרסם היום (שלישי) שהבלאנקוס הבינו לראשונה שהברזילאי אכן רציני וכבר החלו לחפש מחליף כאשר השם החם שעלה הוא ג'וניור פירפו בן ה-22 מריאל בטיס שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 50 מיליון יורו.

מרסלו, שהצטרף לריאל מדריד לפני 12 שנים, מחזיק בחוזה עד שנת 2022 וסעיף שחרור של 200 מיליון יורו, אך בדומה למכירתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, מסתמן שהנשיא פלורנטינו פרס יסכים למכור את הברזילאי בסכום הגיוני ולא יעשה לו חיים קשים.

כזכור, רונאלדו התעקש לעזוב את ריאל בקיץ שעבר וסעיף השחרור שלו עמד על מיליארד יורו. כאשר פרס הבין שהוא לא מעוניין להישאר, הוא לא עמד בדרכו והסכים למכור אותו ליובנטוס תמורת 100 מיליון יורו. אלופת איטליה כבר הוזכרה כמועמדת לצרף את המגן, שנמצא ביחסים קרובים מאוד עם הכוכב הפורטוגלי.


המחליף של מרסלו? ג'וניור פירפו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי