דיווח: ברצלונה מחפשת חלוץ תשע, אנדרה סילבה על הכוונת

אנדרה סילבה
אנדרה סילבה | AFP

לאור היכולת הירודה של לואיס סוארס בתקופה האחרונה, בתקשורת הספרדית מספרים שהסקאוטים כבר סימנו את חלוץ סביליה שעשוי להיות יקר מדי עבור האנדלוסים בסיום העונה. גם מקסימילאנו גומס מסלטה ויגו מועמד

(גודל טקסט)
בעקבות החולשה של חלוצי ברצלונה אחרי התיקו 0:0 נגד ליון בליגת האלופות, והועבדה שלואיס סוארס כבש רק שער אחד בשמונה המשחקים האחרונים בכל המסגרות במדי ברצלונה, במועדון מחפשים מספר תשע חדש. לפי "מונדו דפורטיבו" על הכוונת חלוץ סלטה ויגו האורוגוואי מקסימיליאנו גומס בן ה-22, שכבש העונה תשעה שערי ליגה, ואנדרv סילבה הפורטוגלי שמושאל ממילאן לסביליה וכבש העונה גם הוא תשעה שערים – אם כי רובם בתחילת העונה, ובעשרה המשחקים האחרונים הוא הבקיע רק שער אחד בכל המסגרות.


חלוץ סלטה ויגו עשוי להיות בעייתי בשל גילו הצעיר, ויעלה לברצלונה סכום גבוה של 50 מיליון יורו, אבל מצד שני הוא אורוגוואי ויוכל לקבל סיוע מבן ארצו לואיס סוארס כאשר בין השניים יש יחסים טובים. בברצלונה עשו רשימה קטנה של מועמדים לתפקיד בקיץ הקרוב. הפרופיל שנוצר הוא של כדורגלן צעיר עם יכולות לכבוש בליגות הבכירות. אחד השמות שהוזכרו כבר הוא של לוקה יוביץ', חלוצה הסרבי של איינטרכט פרנקפורט שכבש 14 שערים בבונדסליגה ועוד חמש בליגה האירופית, אבל גם ריאל מדריד רוצה אותו וכעת לא ברור אם הוא קרוב בכלל לברצלונה. בבדיקה שנערכה על ידי בארסה טוענים שיש ליוביץ' יותר מדי סוכנים, דבר שמסבך את החתמתו האפשרית.


"CIRCLE OF NINES"

Barça have refined their targets of forwards: Maxi Gómez, André Silva, Luka Jović, Nicolas Pépé, Rafael Leão

Maxi Gómez knows LaLiga but his 50M buyout fee is expensive #fcblivepic.twitter.com/gO9itkV05B

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 21 בפברואר 2019


מקורות בברצלונה מסרו לעיתון שגומס בן ה-22 הוא כרגע החלוץ המועדף מכל מיני סיבות. בעונה שעברה הוא כבש 18 שערים. באשר לאנדריי סילבה בן ה-23 המשחק בסביליה בה ישחק עונה הבאה מונאס דאבור, לסביליה יש אופציה לרכוש אותו ב-35 מיליון יורו, אבל נראה שזה סכום גבוה מאוד עבור המועדון מה עוד שדאבור משחק בערך על אותה משבצת. שמות נוספים עליהם דובר בברצלונה הם חלוץ ליל ניקולה פפה (בן 23) או רפאל ליאו (בן 19) גם הוא מליל. פפה כבר כבש 16 שערים העונה ובישל 10. ליאו, שהגיע מספורטינג ליסבון, כבש שבעה שערים העונה בקבוצה.


העיתון "ספורט" פרסם מצידו שהחתמת אדריאן ראביו מפ.ס.ז' בברצלונה מתעכבת. בארסה לקחה צעד אחורה לגבי הצעה ראשונית לראביו ותפתח במו"מ רק אם ראביו יעשה צעד ראשון. הקשר, שאמר פעמים רבות למקורביו שהוא רוצה לשחק רק בברצלונה, החתים סוכן חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי