ריאל מדריד תחת מתקפה קשה, פיצוץ בין השחקנים לבייל?

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | AFP

הפנדל שקיבלו הבלאנקוס נגד לבאנטה עורר סערה: "קאסמירו השחיין הטוב בעולם", "מדריד שוב הראתה את פניה המכוערות", נכתב בין השאר. קרבחאל טען: "שמעתי את הבעיטה בו". וגם: החגיגה של הוולשי ותגובתו של סולארי

(גודל טקסט)
ריאל מדריד לא שכנעה אתמול (ראשון) בניצחון החוץ על לבאנטה 1:2, אבל זכתה בשלוש נקודות חשובות במירוץ לאליפות – זאת למרות שהיא מדורגת רק במקום השלישי, במרחק תשע נקודות מהמוליכה ברצלונה אותה תפגוש בשבת במסגרת המחזור ה-26 בלה-ליגה. כידוע, עוד לפני כן יארחו הבלאנקוס את בארסה למשחק הגומלין במסגרת "גביע המלך" ברביעי הקרוב, לאחר שסיימו בתיקו 1:1 במפגש הראשון בקאמפ נואו (21:45, שידור ישיר בספורט4).


סימני שאלה רבים הועלו אתמול לאחר שערוריות שיפוט שכללו גם שימוש ב- VAR. כזכור, בדקה ה-78 נשרק לחובתה של ריאל פנדל מפוקפק לאחר הכשלה שלא הייתה על קאסמירו, החלטה שגררה כאמור תגובות זועמות בסיום המשחק: "אני מאמין לדוקורה שטען כי לא נגע בקאסמירו. הוא אמר לי את זה אלף פעם", טען מאמן לבאנטה פאקו לופס. פאולו פוטרה, כוכב אתלטיקו מדריד בעבר וכיום על תקן פרשן, היה הרבה יותר חריף וצייץ: "קאסמירו השחיין הכי טוב בעולם, יכול להתחרות עם מייקל פלפס".


לעומתו, דני קרבחאל, המגן הימני של הבלאנקוס, שחגג מאה ניצחונות עם ריאל מדריד, אמר בסיום: "אני לא שופט, אבל שמעתי את הבעיטה בקאסמירו ממרחק 25 מטר. שמח שניצלנו הזדמנויות במגרש לא קל". המגן רגילון התייחס גם הוא לפנדל ואמר: "זה נראה לי פנדל על כר הדשא. לבאנטה קבוצה מאוד קשוחה עם בעיטות חופשיות טובות. לא היה לנו קל. לא מבין למה מערערים על החלטות ה-VAR. יש להם צוות מקצועי שבוחן כל דבר".


ב"מארקה" נכתב: "ריאל מדריד ניצחה במשחק בו לא הגיע לה לנצח. שחקני לבאנטה היו טובים יותר, נחושים ובעטו פעמיים לקורות, וריאל מדריד שוב הראתה את פניה המכוערות". נאצ'ו, קרוס וגארת' בייל שכבש את שער הניצחון בפנדל לא קיבלו ציון בעיתון. היחידים שהוזכרו היו טיבו קורטואה, חוסה רגילון ששוב פתח במקום מרסלו, לוקה מודריץ' ו-ויניסיוס ג'וניור שקיבלו שני כוכבים בלבד. ה"אס" לעומת זאת, דווקא החמיאו לויניסיוס ג'וניור, שזכה לציון הגבוהה ביותר, עם שלושה אסים ושם נכתב: "הרבה מאוד וינסיוס וגם קצת VAR".



שחקני לבאנטה מסרבים להאמין להחלטתו של איגלסיאס וילאנובה (Gettyimages)


מי שדאג להפגין את חוסר שביעות רצןנו ממעמדו בקבוצה היה גארת' בייל, שפרק תסכול מיד לאחר הפנדל שכבש, כשפרץ בריצה בין שחקני ריאל, ניער ממנו את לוקאס ואסקס וחיבק את חברו לוקה מודריץ', זכר לאותם ימים שהשניים שיחקו יחדיו בטוטנהאם. מיותר לציין שגם שחקני ריאל די התעלמו מהחגיגה של הקשר. כתב ה"מארקה" קרלוס קריו צייץ: "בייל כועס על כולם. על חבריו בקבוצה, התקשורת, אבל מי אשם בכך שהוא היה רק מחליף של ויניסיוס? במקום, עדיף שיתעל את הכעס לכבוש ולנסות להיכנס לנעליים של כריסטיאנו רונאלדו שכבש 50 שערים בעונה".


סנטיאגו סולארי, מאמן הבלאנקוס, התייחס גם הוא לחגיגה של בייל: "הוא כבש וחגג בדרך בה רצה. מה שחשוב ששיחקנו במגרש לא קל וניצחנו". על הכעס של בייל שלא פתח הוסיף: "אהבתי לראות את הצורה שבה נכנס למגרש. היה בו הרבה זעם. הוא ניצח את המשחק עבורנו ושיחק נפלא. בסוף ראיתי אותו מאושר בחדר ההלבשה, ואני לא חושב שהוא כעס עלי". על היחס המגעיל של בייל לואסקס הגיב גם רגילון: "לא ראיתי מה קרה. אני בירכתי אותו על השער. כולנו רוצים להיות שותפים בין אם בהרכב הפותח או כמחליפים. בסופו של דבר, כשמנצחים כולם מאושרים גם אלה שלא פתחו".



הוולשי שלא פתח תרגם את החלטת ה-VAR לפנדל מדויק (Gettyimages) 


על מטרות הקבוצה אמר המאמן הארגנטינאי: "יש לנו עדיין אפשרות לזכות בשלושה תארים ולכן אנחנו תמיד חושבים רק על המשחק הבא, ניצחנו כי כל השחקנים עבדו למען הניצחון. המחליפים היו טובים. 
כמו כן, המאמן לא שכח לתמוך בכישרון הצעיר שנחת בברנבאו הקיץ: "ויניסיוס הפסיק לכבוש אחרי שלא הבקיע חמישה משחקים, הוא צעיר בן 18 שעוד צריך  בגרות והרבה משחקים. יש לו זמן לשפר את עצמו".



קיבל שלושה כוכבים ב"אס" והיה בין הבולטים בשחקני ריאל מדריד (Gettyimages)


רגילון התייחס לקלאסיקו הכפול שמחכה לקבוצתו בשבוע הקרוב: "אני חושב שאנחנו מתמודדים טוב נגד ברצלונה. בגלל הפסד טיפשי נגד ג'ירונה המשחק נגד בארסה בליגה לא יהיה פחות מכריע. מסי מפחיד אותנו? אף פעם לא, אבל יודעים שהוא הכי טוב בעולם ונראה מה יקרה ביום רביעי".


בעניין אחר, ז'וזה מוריניו, שפרשן לערוץ DAZN הספרדי, אמר: "כשאימנתי את ריאל מדריד אומנם הפסדנו לברצלונה 5:0, אבל אז זכינו בגביע". על אדן הזאר: "הוא רוצה אול הישאר בצ'לסי עד סוף הקריירה או לעבור לריאל מדריד ולמועדון ענק. לא יודע מה יחליט. מזמן לא דיברתי איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי