"מרסלו עובר בוודאות ליובנטוס, טאיליאפיקו עשוי להחליפו"

מרסלו
מרסלו | AFP

סוכנו של מגן אייאקס הצהיר שהשחקן אותו הוא מייצג מועמד לריאל מדריד, וגם חשף הברזילאי יחבור ל-CR7 באיטליה: "הוא ברשימה מצומצמת של מגנים שמאליים שתחת מעקב כי הם מחפשים מחליף"

(גודל טקסט)

אחד המגנים שפרצו השנה והפכו למטרה גם עבור הקבוצות הגדולות בעולם הוא הארגנטיני ניקולס טאיליאפיקו בן ה-26, מגן אייאקס אמסטרדם. הבוקר (רביעי) סוכנו של השחקן הצהיר כי הוא בדרך לריאל מדריד, מולה בלט רק החודש במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות.

הבלאנקוס מעוניינים בארגנטיני לאור רצונו של מרסלו לעזוב, והסוכן ריקרדו שליפר טען בראיון ברדיו: "טאיליאפיקו נמצא ברשימה מצומצמת של מגנים שמאליים שהבלאנקוס סימנו". אמנם הסוכן הודה שאף אחד מריאל מדריד עדיין לא יצר איתו קשר, אבל טען בנוסף: "אני יודע את זה כי מרסלו יעזוב בוודאות ליובנטוס בקיץ".

באחרונה התפרסמו ידיעות על כך שמרסלו לא מרוצה ממעמדו בריאל מדריד, לאחר שאיבד את המקום בהרכב לסרחיו רגילון ואף נודע כי הוא נפגש עם מנכ"ל ריאל מדריד חוסה אנג'ל סאנצ'ס והביע בפניו את חוסר שביעות רצונו מהעובדה שהוא לא משחק. זה מתחבר לידיעות מהקיץ, כשכבר אז פורסם שרונאלדו לוחץ על מרסלו להצטרף אליו באיטליה.


טאיליאפיקו (שני מימין) חוגג. בעונה הבאה בלבן של ריאל מדריד? (Gettyimages)

בחוזהו של המגן השמאלי של אייאקס אין סעיף עזיבה, אבל נראה שאם ריאל תרצה לצרפו היא לא תיתקל בקשיים מיוחדים. טאיליאפיקו שיחק בשנתיים האחרונות 33 משחקי ליגה בהולנד וכבש שני שערים. לפני כן שיחק בבאנפילד הארגנטינית, כמושאל במורסיה הספרדית ובאינדפנדיינטה. "הגיע הזמן שטאיליאפיקו ישדרג את עצמו למועדון גדול יותר", אמר סוכנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי