מוריניו הגן על ראמוס: "פעל כמו שחקן מנוסה, מבין את מעשיו"

סרחיו ראמוס, ליאו מסי
סרחיו ראמוס, ליאו מסי | AFP

קפטן ריאל מדריד קיבל גיבוי מפתיע מ'המיוחד' אחרי התקרית בסופר קלאסיקו אמש: "הוא היה חייב לחמם את האווירה. המשחק היה רך"

(גודל טקסט)
סרחיו ראמוס, קפטן ריאל מדריד, קיבל גיבוי מכיוון מפתיע אחרי התקרית עם ליאו מסי בקלאסיקו – ז'וזה מוריניו, שאימן את ה'בלאנקוס' בין השנים 2010 ל-2013, יודע דבר או שניים על היריבות עם ברצלונה, ויודע היטב איך לחמם את האווירה. אתמול (שבת) הוא שימש כפרשן המשחק ב-beIN Sports ובאופן מפתיע בחר להגן על הבלם הספרדי איתו היה מסוכסך בעבר. על ריאל לעומת זאת, היו לו דברים קצת פחות חיוביים לומר.


"הוא היה צריך לחמם את האווירה", אמר מוריניו על התקרית. "אני חושב שהפעולה של ראמוס הייתה של שחקן מנוסה שיודע שצריך לשנות משהו במשחק", המשיך הפורטוגלי. "הוא עשה זאת כנראה כדי לייצר טירוף מצד השחקנים במחצית  השנייה, כי עד אז המשחק היה באמת רך". מוריניו הוסיף שלדבריו המשחק חסר את האווירה המתוחה של משחק אליפות וששתי הקבוצות היו רחוקות משיאן. "הייתה חסרה לי אווירה של דרבי, קלאסיקו או משחק על תואר. שתי הקבוצות רצו לשלוט בכדור אבל לא הצליחו לייצר מצבים".


מאמן העבר המשיך לנתח את היכולת של אלופת אירופה. "אני לא חושב שהיא שיחקה רע אבל היא הייתה רכה וחסרת ביטחון. ריאל צריכה להראות הרבה יותר טוב מזה. אחרי פתיחת עונה גרועה היה להם קשה להתאושש", על ההחלטה של סולארי להציב את ויניסיוס בהרכב הפותח אמר: "אני חייב להודות שהיה לו את האומץ לקבל את ההחלטות הקשות, ויניסיוס אכן התברר כאחד השחקנים הטובים בקבוצה למרות גילו הצעיר".



סרחיו ראמוס. גיבוי לא צפוי (Gettyimages)


בתקופתו של ה'מיוחד' בבירה הספרדית האווירה בקלאסיקו הייתה מתוחה ולפי רבים אף מתוחה מדי. כזכור מוריניו זכה עם ריאל מדריד בגביע המלך בעונת הבכורה שלו במועדון על חשבון הקטאלונים, והצליח לגבור על היריבה המושבעת גם בסופר-קאפ הספרדי ב-2012. ב-16 משחקי הקלאסיקו בהם אימן, הוא ניצח בחמישה והפסיד בשישה.


בצל הדיווחים בספרד על כך שדינו של סנטיאגו סולארי נחרץ, ואמירתו של ראמון קאלדרון, נשיא 'הבלאנקוס' לשעבר, לפיהם הוא משוכנע שז'וזה מוריניו יעמוד על הקווים בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה, קשה שלא לתהות: האם מוריניו כבר התחיל בהעברת המסרים? האם יחזור לסנטיאגו ברנבאו?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי