סוכנו של בייל: "הוא לא הולך לשום מקום בקיץ"

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

ג'ונתן בארנט יצא למתקפה בעקבות היחס לו זוכה הוולשי מיציעי הברנבאו ולאחר הפרסומים כי השחקנים כעסו על כך שפתח בהרכב נגד ברצלונה: "יחס האוהדים הוא לא פחות מחרפה, הם צריכים לנשק לו את כפות הרגליים"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עברה שבוע קשה מאוד בסנטיאגו ברנבאו עם הפסד כפול בקלאסיקו, 3:0 בחצי גמר גביע ו-1:0 בליגה לברצלונה תוך שלושה ימים. כרגע, הדבר היחיד שנותר לאלופת אירופה הוא הניסיון להגן על התואר. רגע לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול אייאקס (שלישי, 22:00), אלופת אירופה סוערת.


בעיתון הספרדי 'מארקה' דווח הבוקר (שני) ששחקני ריאל מדריד הופתעו וכעסו לגלות שהמאמן סנטיאגו סולארי בחר לפתוח עם גארת' בייל בקלאסיקו האחרון נגד ברצלונה על חשבונם של לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו, כובש שער הניצחון נגד אייאקס במשחק הראשון באמסטרדם, שקיבל את חולצת ההרכב רק במשחק אחד מאז ששב מפציעה – בהפסד 2:1 לג'ירונה.


כעת, אחרי ההתקפות החריפות שספג גארת' בייל בשבוע האחרון מהתקשורת ומחלק משחקני ריאל מדריד, הגיע תגובת הנגד מצד סוכנו, ג'ונתן בארנט, שסיפק פנינים בכל הקשור לעתידו של הוולשי, ולא שכח לתקוף את האוהדים. "הוא לא עוזב בקיץ לשום מקום למרות כל מה שנכתב, הוא מסופק, ורוצה להישאר בריאל מדריד שרוצה אותו", הצהיר בארנט.


סוכנו של הוולשי גם תקף את אוהדי ריאל ששרקו בוז כשהוחלף נגד ברצלונה, "לגארת' מגיע הכבוד הכי גדול והדרך בה התייחסו האוהדים האמיתיים של ריאל אליו היא לא פחות מחרפה, בשש השנים שאני בספרד הוא זכה בכל תואר אפשרי, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם, האוהדים האלו צריכים לנשק לו את כפות הרגליים".



"צריכים לנשק לו את הרגליים". בייל (AFP)


כאמור בייל ספג שריקות בוז צורמות בקלאסיקו בשבת, כשהוחלף על ידי מרקו אסנסיו במחצית השנייה וריאל ספגה הפסד שלישי רצוץ בביתה, מה שלא קרה מאז שנת 2004. בשבוע שעבר תפס הוולשי את הכותרות לאחר שסירב לחגוג את שער הניצחון שלו על לבאנטה עם לוקאס ואסקס וזכה לביקורת נוקבת מהעיתונאים בעיקר על חוסר החיבור שלו עם שאר השחקנים כי אינו שולט בשפה. "למרות מה שהעיתונות הספרדית מדווחת, בייל שמח, הוא מדבר ספרדית סבירה, ואין שום בעיה בינו לבין שאר שחקני ריאל. האנשים שכותבים את הדברים האלו עליו לא יודעים שום דבר עליו", הוסיף הסוכן.


בייל קיבל הזדמנות גדולה להציל את העונה שלו ושל הבלאנקוס בקלאסיקו בשבת, אבל שוב אכזב – רשם איום אחד בלבד על השער וספג שריקות בוז אדירות עם החלפתו בדקה ה-61. "החודש השחור של בייל הסתיים בצורה הקשה ביותר", נכתב ב"מארקה". אין ספק שהאוהדים איבדו את הסבלנות כלפי הוולשי, שלא כבש במשחק בית כבר כמעט חצי שנה (מאז הניצחון של ריאל בברנבאו על רומא בחודש ספטמבר), ואם כל זה לא מספיק – בייל איבד גם את מקומו בחדר ההלבשה, כשבין השאר רק לאחרונה טיבו קורטואה ומרסלו העבירו עליו ביקורת בכל הקשור לצד החברתי. השחקנים מודעים לפוטנציאל של בייל, אבל ההתנהגות שלו מתישה ומרגיזה אותם. גם בקלאסיקו האחרון, בייל ירד מיד לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף ואף נטש את הברנבאו לפני שריקת הסיום, כפי שדווח אתמול.




גארת' בייל. בנתק מוחלט מחבריו לקבוצה (AFP)


כל זה מתחבר לכך שגם מאמן הבלאנקוס, סנטיאגו סולארי, יעזוב את המועדון כמעט בוודאות בסיום העונה, כאשר המאמן יואכים לאב, מאמן נבחרת גרמניה שנצפה בברנבאו בזמן הקלאסיקו, הוזכר כמועמד להחליפו יחד עם מסימיליאנו אלגרי מיובה ומאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם, אבל עוד קודם לכן אלופת אירופה רוצה למנוע קטסטרופה באלופות.


מספרי האימה של ריאל מדריד לא נותנים לה מנוח: ריאל מדריד הפסידה שלושה משחקים ברציפות בברנבאו, דבר שלא קרה לה כבר 15 שנה, ובסה"כ רשמה שישה הפסדי בית, דבר שלא קרה לה מאז עונת 1999/00. הברנבאו מזמן לא מהווה עבורה מבצר ובקבוצה חוששים מהגומלין נגד אייאקס. מספיק להיזכר איך יובנטוס כמעט חוללה סנסציה בעונה שעברה כשניצחה את ריאל מדריד 1:3 והייתה רחוקה דקות ספורות מהעפלה על חשבונה. מהמשחק גם ייעדר הקפטן סרחיו ראמוס עקב צבירת כרטיסים צהובים.


ולמרות כל האמור לעיל, מי שזוכה למחמאות בריאל מדריד הוא המגן השמאלי הצעיר סרחיו רגילון, שהיה מנקודות האור בהפסד הכפול לברצלונה. זו לא תהיה הפתעה אם המגן ימשיך בהרכב גם במשחק הגומלין נגד אייאקס. במועדון מצפים שיקבל זימון לסגל נבחרת ספרד. בינתיים, מצלמות הטלוויזיה בספרד תפסו את שני העימותים של רגילון עם שחקני ברצלונה. המגן פנה למסי ואמר לו: 'מה מפריע לך, פרעוש?' ועם סוארס זה היה כבר ויכוח של ממש, כי אחרי שהחלוץ הקניט אותו, רגילון הגיב: "אתה באמת מכוער".



רגילון וסרחיו ראמוס. הקפטן ייעדר, המגן צפוי להמשיך ב-11 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי