דיווח בספרד: ריאל מדריד תציע 350 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בעקבות העונה הקטסטרופלית של הבלאנקוס, פלורנטינו פרס החליט להנחית בכל מחיר את כוכב פאריס סן ז'רמן, שירוויח 225 מיליון יורו בחמש שנים

(גודל טקסט)
כאשר ההדחה המשפילה מליגת האלופות לא מרפה והעונה של הבלאנקוס הסתיימה בכל הקשור לזכייה בתארים, בספרד מדווחים הערב (שישי) שריאל מדריד החליטה לצרף את ניימאר בכל מחיר והיא תציע לפריז סן ז'רמן סכום שיא של 350 מיליון בתמורה לכוכב הברזילאי.


נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, החליט להגיש לאלופת צרפת הצעה חסרת תקדים, שתהפוך את הכוכב הברזילאי פעם נוספת לשחקן היקר בכל הזמנים לאחר שבקיץ 2017, כזכור, ניימאר עבר מברצלונה לפריז תמורת 222 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים.


שכרו של ניימאר, שמרוויח כיום 36 מיליון יורו לעונה, יעלה בתשעה מיליון בכל שנה ובמהלך התקופה שלו בבירת ספרד הוא ישלשל לכיסו 225 מיליון בחמש שנים. בריאל מדריד בונים על הצרות של פריז סן ז'רמן בכל הנוגע לפיר פליי הפיננסי ומאמינים שהיא לא תוכל לסרב להצעה בסדר גודל כזה.


לאחרונה ניימאר התראיין וסיפר ש"אין ספק שריאל מדריד זה אחד מהמועדונים הגדולים בעולם וכל שחקן היה רוצה לשחק שם. כרגע אני שמח בפריז, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד. לשחק בברצלונה היה החלום שלי בעבר והפכתי אותו למציאות".



Exclusive: Real Madrid preparing 350 million euro offer for PSG's Neymar | @joaquimpierahttps://t.co/RSYocxT9ns

— SPORT English (@Sport_EN) March 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי