מסי שבר את שיא ההופעות של אינייסטה, דמבלה בישל ונפצע

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

עם 443 הופעות, הפרעוש טיפס למקום השני בהיסטוריה של ברצלונה אחרי הניצחון על ראיו ויקאנו. וגם: שחקן הכנף הצרפתי גרף מחמאות אבל נפצע בדקות הסיום ועלול להחמיץ את ליון באלופות

(גודל טקסט)
ליאו מסי שיחק אתמול את משחקו ה-800 בכל המסגרות בניצחון על ראיו ואייקנו 1:3 בקאמפ נואו, והיה האיש שהשפיע פעם נוספת עבור בארסה שכבר פיגרה 1:0 במשחק אבל חזרה עם שלושה שערים כדי לשמור על פער של שבע הנקודות מאתלטיקו מדריד שניצחה אף היא את לגאנס 0:1. אחרי שניצחה את סביליה ופעמיים את ריאל מדריד (גביע, ליגה), הניצחון על ריאו סוגר ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות של הקבוצה הקאטלנית. בתקשורת המקומית נכתב שהקבוצה מוכנה לגומלין נגד ליון אחרי 0:0 בצרפת ביום רביעי במסגרת ליגת באלופות.


כשבוחנים את הנתונים של הפרעוש אי אפשר שלא להתפעל.  ב-672 משחקים עם ברצלונה ו-128 משחקים בנבחרת ארגנטינה השיג מסי 35 תארים וכבש 651 שערים. כמו כן, הארגנטינאי טיפס למקום השני בהיסטוריה של ברצלונה ב"לה ליגה",  ועם 443 משחקים עבר את אינייסטה, כאשר צ'אבי עדיין מוליך עם 505 משחקים. בליגה כבש 409 שערים ובישל 165 שערים. העונה כבש 26 שערים והוא מקדים את לואיס סוארס עם 17.


מי שקיבל עוד מחמאות הוא עוסמאן דמבלה ששיחק רק במחצית השנייה והראה ניצוצות אחרי שהיה מעורב בפנדל על סמדו ובשער של לואיס סוארס. למרות זאת, שחקן הכנף המוכשר נפצע בשריר הירך בדקות האחרונות של המשחק, מה שהדאיג מאוד את בארסה לקראת משחק הגומלין ברביעי הקרוב מול ליון.



After playing the La Liga game last night, Messi overtook Iniesta as the second most games played for Barcelona in La Liga with 443 games after Xavi with 505 matches.

Our Royalty pic.twitter.com/t5ECcZWIYU

— La Senyera (@LaSenyera) 10 במרץ 2019


ב"מארקה" התמוגגו מההופעה של דמבלה והשוו אותה לזו של פיליפה קוטיניו שאיכזב, ועליו נאמר: "היה לו עוד יום רע במשרד". בנוסף, חלק מאוהדי ברצלונה שרקו בוז לברזילאי שקיבל תמיכה מהבלם ג'רארד פיקה שאמר: "לדעתי פיליפה בעונה טובה. ברור שהמחיר הגבוה ששולם עליו גרם לו רק נזק, אבל המועדון צריך להיות מאוחד סביבו. צריך לקבל את התגובה של האוהדים וזו זכותם, אבל אנחנו זקוקים לו בסיום העונה". כשנשאל על היריבות לצמרת ענה: "אי אפשר לפסול אף קבוצה במירוץ לאליפות, גם לא ריאל מדריד. טוב ששמרנו על הפער מאתלטיקו". גם סמדו דיבר על קוטיניו: "אנחנו מנסים לעזור לו. הוא עובר זמן לא קל ואנחנו תומכים בו".


Portadas @mundodeportivo & @sport | Domingo 10 de Marzo pic.twitter.com/v1EvMl7YCt

— Noticias Barça (@news_viscabarca) 9 במרץ 2019


אגב, בעניין קוטיניו, ב"מירור" האנגלי פרסמו שהקשר הברזילאי שוחח עם מספר שחקנים של מנצ'סטר יונייטד בקשר לעונה הבאה. נראה שהברזילאי מתגעגע לפרמיירליג, אבל מבין שבליברפול לא יחזירו אותו. מחירו עשוי להיות 100 מיליון יורו. גם פאריס סן ז'רמן מעוניינת בו.


ארנסטו ואלוורדה בסיום: "אני מרוצה מהתגובה שלנו אחרי שפיגרנו. אני מרוצה איך שהקבוצה התגבשה ונתנה פתרון חיובי אחרי הפיגור. ההצלחה שלנו הייתה קבוצתית. אנחנו מועדון שיש עליו לחץ גדול לנצח בכל משחק. מצפים מאתנו כל פעם לשלוף שפן חדש מהכובע, אבל בפועל המלחמה שלנו כקבוצה היא המנצחת". על היכולת המצוינת של ארתורו וידאל: "היה לו משחק ענק. הוא וסרחיו בוסקטס תמכו מאוד בקבוצה ברגעים הקשים שהיו לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי