חזרה לנצח: צמד לבנזמה ב-1:4 של ריאל מדריד על ויאדוליד

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

אחרי ההפסדים בברנבאו לברצלונה ואייאקס, אלופת אירופה דרסה עם שערים של וראן (34), בנזמה (51, 59) ומודריץ' (85). קאסמירו הורחק (80). אנואר עוד נתן תקווה למארחת עם יתרון זמני (28)

(גודל טקסט)

לאחר ההפסדים בברנבאו לברצלונה בחצי גמר גביע המלך ובליגה, וההדחה המשפילה על ידי אייאקס בליגת האלופות, ריאל מדריד ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את ויאדוליד במשחק שנעל את המחזור ה-27 בליגה הספרדית, וצימקה את הפער מאתלטיקו מדריד שבמקום השני לחמש נקודות.


11 דקות מפתיחת המשחק אלברו אודריוסולה הכשיל את אוסקר פלאנו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רובן אלקראס לא ניצל את ההזדמנות ובעט את הפנדל גבוה מעל השער של קורטואה. דקה עברה והמאחרת הצליחה לכבוש מרגליו של סרג'י גוארדיולה, אך השער נפסל אחרי בדיקה של ה-VAR בטענת נבדל. בדקה ה-28 ויאדוליד עלתה ליתרון0:1. סרג'י גוארדיולה מצא את אנואר שמול שכבש מול שער ריק.


חמש דקות חלפו וריאל מדריד השוותה. כדור קרן של טוני קרוס יצר ערבובייה ברחבה שבסופה רפאל וראן מצא את הרשת, 1:1. בדקה ה-51 אודריוסולה, סידר פנדל והפעם לטובת לקבוצתו אחרי שהוכשל ברחבה על ידי פלאנו. קארים בנזמה דייק מהנקודה הלבנה וקבע יתרון 1:2 לריאל. שמונה דקות עברו, כדור קרן נוסף של טוני קרוס מצא את הראש של בנזמה והחלוץ הצרפתי השלים צמד, 1:3 לבלאנקוס.


בדקה ה-80 קאסמירו הורחק בצהוב שני, אבל זה לא מנע מהאורחים להגדיל את התוצאה, כשחמש דקות לסיום, לוקה מודריץ' נעץ את המסמר האחרון עם מבצע אישי יפה בתוך הרחבה וקבע 1:4 לריאל מדריד.



לוקה מודריץ' חוגג את השער הרביעי של ריאל מדריד (Gettyimages)


עוד קודם לכן, זמן קצר לפני המשחק בוויאדוליד, פורסם ב"מארקה" על עימות בין הקפטן סרחיו ראמוס למגן מרסלו, מי שבימים האחרונים מדווח שוב ושוב שיעזוב בקיץ ויחבור לחבר הטוב כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס. התקרית האלימה התרחשה בסיום משחקון פנימי בו התחלקו השנים לשתי קבוצות, כשניצחון הקבוצה של הברזילאי על זו של הבלם הלהיטה את הרוחות.



מרסלו חגג את הניצחון במשחקון בצורה מוגזמת, כך דווח, וישנם אף דיווחים כי סינן לעבר המפסידים "אתם יכולים למצוץ לי", וראמוס שלא אהב את התנהגותו של המגן בחר שלא להבליג על כך ורק שחקני הקבוצה מנעו עימות פיזי, כך לפי עדי ראייה בהתאם לדיווח ב"מארקה". במשך מספר דקות נרשמו חילופי דברים בין השניים, כשמרסלו מבהיר שוב ושוב שכך הוא חוגג תמיד עד שבסופו של דבר השניים תפייסו – לפחות למראית עין. "האווירה בריאל מדריד מתוחה מאוד", נכתב גם ב"אס", "ההתנהגות של מרסלו התקבלה בצורה מאוד לא טובה על ידי השחקנים".


During yesterday's training session, Ramos and Marcelo were caught in a clash. Marcelo enthusiastically celebrated the win of his team in training which didn't sit well with Ramos who was on the opposing team. At the end, they calmed down and it was resolved. [marca] pic.twitter.com/TC48C3WBiv

— SB (@Realmadridplace) March 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי