סולארי יפוטר? דיווח: סיידורף מועמד להחליפו

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

לאחר ה-1:4 על ויאדוליד, בריאל מדריד עוסקים בעיקר במועמדים להחליף את המאמן וכעת עלה שמו של ההולנדי ששיחק בעבר במועדון ומאמן כיום את קמרון. ראמוס התנצל על הצהוב באמסטרדם ואמר על מרסלו: "אנחנו כמו אחים"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד רשמה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים לברצלונה ולאייאקס כשהצליחה להיחלץ מפיגור מוקדם בדרך ל-1:4 בחוץ על ויאדוליד, אולם קשה להאמין שהסערה סביב המועדון תמה בכך. בעיתון "אס" נטען כי גם הניצחון הגדול הושג הודות ל-VAR, הרי ששני שערים של המארחת נפסלו, וגם הקורה הייתה לצדם של הבלאנקוס.


השאלה הגדולה כעת היא האם סנטיאגו סולארי יישאר בתפקיד, אחרי שבסוף השבוע דווח על פיטורים אפשריים עוד לפני המשחק נגד ויאדוליד או לכל המאוחר ביום שאחרי. השחקנים הביעו תמיכה במאמן לפני המשחק ואמרו שהם רוצים לסים איתו את העונה. הקפטן סרחיו ראמוס, שהיה מושעה מהתמודדות, אף הגיע לבית המלון כדי לעודד את חבריו. ב"מארקה" נכתב שהשחקנים ידעו בבירור שאם יפסידו את המשחק הזה המאמן יפוטר ועשו הכל למען הניצחון, אבל הנשיא פלורנטינו פרס לא שכח את התוצאות הקודמות והאפשרות שיפוטר בהחלט קיימת. חבר הנהלת ריאל מדריד אמיליו בוטראגניו סירב לאשר אחרי המשחק שסולארי נשאר וטען: "הגעתי לכאן לדבר עם על המשחק".


רדיו מארקה מפרסם בצהריים כי קלרנס סיידורף, ההולנדי ששיחק בעבר בקבוצה ואימן את מילאן, דפורטיבו לה-קורוניה (עימה ירד ליגה) וכיום מאמן את נבחרת קמרון, הצטרף לרשימת המועמדים להחליף את סולארי באופן מיידי. ב"מארקה" כתבו הבוקר שסולארי חייב לעזוב כי הוא מקור הבעיות והסכסוכים עם השחקנים בחדר ההלבשה. ב"אס" הוסיפו שיש שתיקה מוחלטת במועדון בקשר למאמן אך נראה שלא ימשיך.


בסיום המשחק ניסה סולארי לשדר עסקים כרגיל ודיבר על ארבעת השערים, אחרי שלושה הפסדים בהם הבקיעה הקבוצה פעם אחת: "היום כבשנו שערים שהיינו צריכים במשחקים קודמים. היה לנו שבוע קשה, גם לשחקנים וגם לצוות שלי. 25 הדקות הראשונות שיקפו את השבוע הזה ושאר המשחק שיקף עד כמה אנחנו מקצוענים ודבקים במטרה ועד סיום העונה. אני מוכן למות למען השחקנים שלי על המגרש וגם הם עבורי. לבוא לכאן ולשחק נגד קבוצה במצב קשה זה לא קל, בוודאי עם כל הפציעות שאנחנו סובלים מהן". כשנשאל סולארי אם הוא יישאר בתפקיד, הודה: "לא יכול לענות על כך. יש לנו אימון כרגיל מחר".


#LaPortada El Madrid se lame las heridas ️ pic.twitter.com/KXFTM2B8NW

— MARCA (@marca) 10 במרץ 2019

קארים בנזמה שכבש צמד יצא להגנת סולארי: "הגיע הזמן שהאוהדים והתקשורת שמותחים עלינו ביקורת כל הזמן יתנו לנו יותר גב. היו לנו עשרה ימים קשים, אבל זה לא מוחק את מה שהקבוצה עשתה בעשור האחרון. כולנו מאוחדים ורוצים שסולארי ימשיך עד סיום העונה. אם חדר ההלבשה לא היה מאוחד, לא היינו מסוגלים לנצח ככה. נותרו 11 משחקים לסיום העונה ואנחנו צריכים להיות מאוחדים". גם הבלם נאצ'ו אמר בקצרה: "זו שנה קשה, אבל אנחנו מוכנים למות למען המאמן".


במשחק אתמול שותף מרסלו, שלא שיחק 24 ימים – מאז ההפסד לג'ירונה 2:1. אמנם הוא חזר לשחק רק כמחליף ועוד בדקה ה-88 במקום סרחיו רגילון שנפגע, אבל בנזמה ריגש רבים מאוהדי ריאל כאשר נתן חיבוק למגן הברזילאי והעניק לו את סרט הקפטן, שעות ספורות לאחר שדווח על עימות שלו עם סרחיו ראמוס.


בתקשורת בספרד ובאנגליה המשיכו לדבר על המועמדים לאימון ריאל מדריד וגם שמו של מאוריציו סארי הוכנס לרשימה. למרות הכישלון שלו בצ'לסי, הוא מוערך בריאל מדריד בזכות הכדורגל ההתקפי שלו. עם זאת, נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון טען שז'וזה מוריניו ימונה וירוויח 20 מיליון יורו לעונה, כפי שפורסם בסוף השבוע, אולם בעיתון "אס" הצהירו שהמיוחד לא בדרך חזרה וכתבו בשער: "החזרה של מוריניו לריאל תצטרך לחכות".


️ | #Portada AS (@diarioas ) 11-03-19

"Mourinho tendrá que esperar." pic.twitter.com/cgcK6ZA6s9

— Manuel Cañete (@ManuelCaete8) 10 במרץ 2019


בינתיים הקפטן סרחיו ראמוס כתב לאוהדים שזו עונה לא טובה שעוברת על המועדון ולאור האירועים האחרונים החליט לענות על מספר שאלות. בין השאר הודה שטעה ב-200 אחוזים כשספג כרטיס צהוב מכוון באמסטרדם נגד אייאקס ואמר על התקרית עם מרסלו: "מרסלו הוא כמו אח, דברים כאלה קורים באימונים בלהט הרגע". על המאמן: "אלה לא החלטות שלנו, אנחנו מכבדים כל מאמן". הבלם אמר שהיחסים עם הנשיא טובים והמטרה החשובה ביותר היא שריאל מדריד תצליח. על הסרט שצולם במשחק נגד אייאקס: "יש התחייבויות קודמות שחייבים לעשות, כמובן שלא חשבתי שכך יתפתח המשחק". על כך שהגיע למשחק נגד ויאדוליד: "רציתי להיות קרוב ולתמוך בקבוצה"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

As footballers we like to do our talking on the pitch but this season is not turning out that way. Recent events have been disastrous and I'm not hiding. We are not hiding. We the players are primarily responsible and I, as captain, more than anyone. That's why I thought that the most honest way to answer the questions that are circulating around us would be to tackle them directly. Was the yellow card in Amsterdam an error? Absolutely it was an error and I take the blame 200%. Why did you record the documentary? There are certain commitments made and it never remotely went through my head that the game could have turned out as it did. The recording itself was scaled down as the game went on. Did you argue with the President in the dressing room? Dressing room issues are discussed and resolved in the dressing room. There's no problem whatsoever and everybody has the same interest: Real Madrid. Did you address your teammates and criticize them? We always talk and motivate each other in the dressing room and always in a constructive way. Did you have a confrontation with Marcelo? We have exchanges in every training session. It's part of working with pressure. But it's just an anecdote like so many others that happen from day to day. @Marcelotwelve is like a brother to me. Why did you travel to Valladolid? Because I wanted to be close and support my teammates. What's happening with the coach? It's a decision that's not ours to make and in which we never interfere. We have enormous respect for the position and we always support the Real Madrid coach. These reflections are, without doubt, the result of a deeply disappointing season but if success didn't stop us, we're not going to let defeat stop us. It's our obligation to carry on, to work and to evolve. And to remember that some of us are lucky enough to play for @realmadrid, some of us are lucky enough to form part of its history, but #RealMadrid was, is and will always be #RealMadrid. No one name makes the legend of Real Madrid, but we have all written that legend together. Together we have to work for the future and restore our hope. Madridista Commitment. #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי