אלבה חתם עד 2024: "אני בתקופה הטובה בקריירה"

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

המגן השמאלי, שעוד כילד שיחק בברצלונה, האריך רשמית את חוזהו, כך שלפחות עד גיל 35 יישאר בשורות הקטלונים. "אמרתי לסוכן שלי עוד בולנסיה, שאם ברצלונה רוצה אותי - אחזור". סעיף השחרור החדש: חצי מיליארד יורו

(גודל טקסט)
ברצלונה עצרה לרגע את ההכנות לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ליון (רביעי, 22:00) בשביל אירוע חגיגי במיוחד: הארכת חוזהו של ג'ורדי אלבה. היום התקיימה מסיבת עיתונאים לכבוד חוזהו החדש של המגן, שאמר לא אחת שישמח לסיים את הקריירה בברצלונה.


המגן השמאלי בן ה-29 מוערך מאוד בברצלונה, על אף שבנבחרת הייתה תקופה שנותר מחוץ לסגל של לואיס אנריקה, ועל כן זכה לחוזה עד קיץ 2024, משמע חמש עונות נוספות בברצלונה, עד גיל 35 – זאת בתום מו"מ ממושך ולא פשוט בין הצדדים. סעיף השחרור החדש יעמוד על 500 מיליון יורו, כך שנראה כי יסיים לפחות את הפרק האירופי בברצלונה. באתר הרשמי של המועדון הקרינו לפני מסיבת העיתונאים את מיטב הרגעים הגדולים של המגן, מקבוצת הילדים של המועדון ועד להיותו שחקן מוביל בבוגרים – כשבין לבין עזב ונרכש בחזרה.


ג'ורדי אלבה אמר בהתרגשות: "אני מרגיש טוב מאוד מבחינה פיזית ורגשית, אני ברגע הטוב ביותר בקריירה שלי. מאוד מודה למועדון ולנשיא, זה יום מיוחד ומרגש עבורי, אני נשאר בבית עוד חמש שנים. זה תמיד היה החלום שלי להישאר כאן ואמרתי לסוכנים שלי עוד כששיחקתי בולנסיה, שאם ברצלונה רוצה אותי – אני חוזר. שיחקתי זמן רב בקבוצת הילדים. אני רוצה להודות למשפחה שלי שתמכה בי ברגעים הלא קלים".



 אלבה. חוזה חדש (AFP)


על האפשרות לזכות בטרבל: "אנחנו יודעים שמאוד לא פשוט לזכות בתארים, אבל ברור שברצלונה חייבת להילחם על הכל. אנחנו טוענים את עצמינו באנרגיות כדי שנמשיך להתחרות באותה הדרך".


על המפתחות להצלחה: "תמיד אמרתי שאני מטפל בעצמי הרבה יותר מבעבר. מעבר לכך, יש לי משפחה חמה שתמיד תמכה בי, במיוחד בזמנים הקשים, וכמובן שהיה לי את הביטחון מצד המועדון, חברי הקבוצה, המאמן והקהל. אני מרגיש מלא מאוד בכל תחומי החיים שלי ורואים את זה".

  

אלבה כאמור גדל ברצלונה, אבל עבר כברת דרך עד שחזר למועדון נעוריו כשברצלונה שילמה 14 מיליון יורו לוולנסיה בקיץ 2012. הוא הושאל לחימנאסטיק הקטנה למשך עונה ושיחק שלוש שנים במדי העטלפים, בין 2009 ל-2012. גם העונה אלבה הוא אחד המצטיינים בשורות ברצלונה, כבש שני שערים ובישל עוד 14 ב-38 משחקיו.


@JordiAlba: "La meva il·lusió sempre ha estat seguir al Barça" ❤ pic.twitter.com/lKxueg4ix7

— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) March 11, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי