הראשון של זידאן: מיליטאו חתם בריאל מדריד, יעבור בקיץ

אדר מיליטאו
אדר מיליטאו | Gettyimages

רשמי: הבלם הברזילאי בן ה-21 שמשחק בפורטו, חתם עד 2025 ויעבור לברנבאו תמורת כ-50 מיליון יורו כבר בקיץ הקרוב. הבלאנקוס מיהרו לסגור את העסקה משום שסעיף השחרור של השחקן אמור לטפס ביולי ל-75 מיליון

(גודל טקסט)

אחרי שזינדין זידאן העביר אתמול (רביעי) את האימון הבכורה המחודשת שלו בריאל מדריד, היום אלופת אירופה החתימה את הבלם אדר מיליטאו עד 2025. השחקן בן ה-21 נרכש מפורטו בסכום של 50 מיליון יורו ויצטרף לבלאנקוס בקיץ הקרוב.


לבלאנקוס היה חשוב לסגור את העסקה כמה שיותר מהר, משום שסעיף השחרור של מיליטאו שעומד על כ-50 מיליון יורו, אמור לעלות בכ-50 אחוז ב-15 ביולי, ואם ריאל הייתה ממתינה לקיץ, מחירו היה עולה ל-75 מיליון יורו.


זו העונה הראשונה של הבלם הצעיר באירופה אחרי שפורטו רכשה אותו מסאו פאולו. הוא שיחק ב-34 משחקים העונה והגעתו של פפה הברזילאי-פורטוגלי ששיחק בעבר בריאל מדריד עזרה לו להתאקלם בצורה טובה יותר. מועדונים רבים באירופה הביעו עניין בכישרון הצעיר, אבל ברגע שריאל מדריד נכנסה לתמונה, שני הצדדים רצו להגיע לסיכום. 



Comunicado Oficial: Militão.#WelcomeMilitao | #RealMadridhttps://t.co/ffiYxYuFhu

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) 14 במרץ 2019

היכולת של מיליטאו לא נעלמה ממאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה, שזימן אותו למשחקי ברזיל נגד פנמה וצ'כיה. מיליטאו יהיה הזר השלישי בריאל מדריד מחוץ לאיחוד האירופי יחד עם ויניסיוס ג'וניור ורודריגו. ייתכן שהגעת הבלם תביא למכירת חסוס ואייחו שלא השתלב במדריד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי