ג'ורדי אלבה: "חזרת זידאן לריאל היא מפתיעה ולא טבעית"

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

מגן ברצלונה הודה שלא ציפה שהצרפתי יחזור לכיסא המאמן של הקבוצה היריבה אותו נטש בקיץ: "הוא עזב בטריקת דלת רק לפני תשעה חודשים". לעומתו, מוריניו טען: "חזרת זידאן מושלמת עבורו ועבור המועדון"

(גודל טקסט)

למרות שהיום (חמישי) הוא כבר יערוך את האימון השני שלו בקבוצה, התגובות על חזרת זינדין זידאן לריאל מדריד עדיין לא שככו. ג'ורדי אלבה, למשל, טען שהחזרה שלו מפתיעה, ואילו ז'וזה מוריניו מעריך שהצרפתי מושלם עבור הבלאנקוס.

מגן ברצלונה אמר שחזרתו המהירה של זידאן לאמן את ריאל מדריד לא נורמלית. זיזו נכנס לתפקידו ביום שני האחרון אחרי שרק בקיץ האחרון עזב מיוזמתו את הקבוצה. אחרי המשחק נגד ליון בו ניצחה ברצלונה 1:5 נשאל אלבה מה דעתו על חזרת זידאן ואמר: "הופתעתי לגמרי, כי זה לא נורמלי שמאמן חוזר כל כך מהר לאמן קבוצה אותה עזב בטריקת דלת בקיץ האחרון רק לפני תשעה חודשים".

לעומתו אמר מוריניו לתוכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו" שחזרת זידאן לבלאנקוס היא דבר מושלם. לפי הדיווחים פלורנטינו פרס רצה תחילה את "המיוחד" בתפקיד, אבל מרד בחדר ההלבשה של חלק מהשחקנים הבהיר לו שהחזרת מוריניו תהיה אסון לקבוצה. מוריניו נשמע יותר מפוליטיקלי קורקט כשאמר: "חזרת זידאן הוא הדבר הכי מושלם שהיה יכול להיות עבור ריאל מדריד. מושלם עבור המועדון ומושלם עבורו".

זידאן. הספיק כבר להעביר שני אימונים (Gettyimages)
זידאן. הספיק כבר להעביר שני אימונים (Gettyimages)

לשחקנים בריאל מדריד יש השפעה גדולה על החלטות הנשיא. בתוכנית טלוויזיה ספרדית נאמר שגם אנטוניו קונטה לא קיבל את הג'וב אחרי פיטורי זו'לן לופטגי בגלל התנגדות השחקנים, שראו איך הוא התייחס לדייגו קוסטה בצ'לסי ולא אהבו את הכדורגל ההגנתי שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי