סילסן הפתיע את ברצלונה: "אשאר בקבוצה בעונה הבאה"

סילסן
סילסן | Gettyimages

למרות ששותף העונה רק בגביע ופעם אחת בליגת האלופות, שוער נבחרת הולנד הודיע שאין בכוונתו לעזוב במהלך סרט דוקומנטרי בו שוחח עם פרנקי דה יונג, קשר אייאקס שיצטרף בקיץ

(גודל טקסט)
הדעה הרווחת בברצלונה הייתה שבסוף העונה הקבוצה תיאלץ להיפרד מהשוער השני שלה, יאספר סילסן, שכמעט לא משחק ולמעשה מופיע רק במשחקי "גביע המלך". כבר סומנו מספר שוערים שעשויים להגיע כדיבוע משום שהיה ברור שההולנדי ייבחר להפסיק להתייבש על הספסל ויעזוב לקבוצה גדולה אחרת, עובדה שיהיה לו קשה לשנות לאור תחרות עם רק מארק-אנדרה טר שטגן, מהשוערים הטובים בעולם ללא תחרות.


כעת הופתעו בברצלונה לשמוע שהשוער לא מתכנן לעזוב. אקס אייאקס רמז על כך בסרט דוקומנטרי בטלוויזיה של ברצלונה, כשהפגישו אותו עם הרכש החדש פרנקי דה יונג. במהלך הסרט, סילסן שאל את קשר אייאקס שנרכש ב-75 מיליון יורו ויגיע בקיץ הקרוב לברצלונה שאלות טריוויה על העיר, על התרבות בקטלוניה ושאלות נוספות, אלא שמהווידאו התמים נולדה  בעצם ידיעה חשובה.


סילסן, שוער נבחרת הולנד שלא שיחק אף משחקי ליגה העונה אמר: "בשנה הבאה אני עדיין אהיה בברצלונה ונדבר על הרבה דברים, בין היתר אסביר לך מה זה 'סיינט ג'ורדי דיי', כי זה גם יום ההולדת שלי". סילסן, שהגיע לקבוצה בקיץ 2016, חתום בברצלונה עד 2021 ואפילו המאמן ארנסטו ואלוורדה הודה שהוא יכול לשחק ברמות הכי גבוהות באירופה.


De Jong & Barcelona
¿Cuál es el parque más visitado de la ciudad?
@JasperCillessen

¡El test completo! https://t.co/jevMV8IGdkpic.twitter.com/ICSl4Yceen

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 22, 2019


בתוך כך, עוד הולנדי שעשוי להגיע בקיץ הקרוב לברצלונה זהו מתיאס דה ליכט, בלם אייאקס שבימים הקרובים עשוי להכריע באשר לעתידו. בעוד שבעיתון "ספורט" פורסם הבוקר (ראשון) כי ריאל מדריד מתכוונת לתת פייט לברצלונה בניסיון לרכוש את הבלם , ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי דה ליכט מאוהב בברצלונה, אף העלו תמונה שלו כילד לובש את מדי הקבוצה, ונכתב שגם יובנטוס שמאוד רצתה לצרף את הבלם, הבינה כי עליה לחפש בלם אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי