מוריניו: "מוקדם לדבר על הקריירה של זיזו. עכשיו מתחיל האתגר"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

המאמן שהיה מועמד לחזור לריאל, מפרגן להצלחה של הצרפתי: "הוא עשה משהו בלתי יאומן", אך מסייג: "כעת הוא יצטרך לבנות קבוצה חדשה ולהתעסק בדברים נוספים". על החיים מחוץ למגרש "מתגעגע לאימון, זה מוזר".

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו ממשיך בסבב הראיונות שלו והפעם התראיין ל"קאנאל פלוס" הצרפתי. המאמן שסיפר שדחה 3-4 הצעות והבטיח שיחזור לאמן בקיץ, היה מועמד בין היתר לחזור לריאל מדריד ובכלי תקשורת שונים טענו שהיה המועמד הראשון של פלורנטינו פרס לפני זינדין זידאן, אך בשל היחסים הרעועים שלו עם חלק מהשחקנים, העניין לא יצא לפועל. 


מוריניו התייחס לזידאן: "אני לא חושב שאפשר לדבר עוד על הקריירה של זידאן. מצד שני בזמן קצר מאוד הוא עשה משהו שאף אחד לא עשה לפני כן וזה לזכות שלוש פעמים בליגת האלופות".


על ההתאמה של זידאן לריאל: "כנראה שהוא האיש הכי טוב למועדון. אני חושב שהקדנציה השנייה שלו כמאמן היא בעצם ההתחלה האמיתית שלו כמאמן.  מעתה והלאה הוא יצטרך להתעסק עם הרבה משימות שלא היה צריך להתעסק איתן כשנכנס לתפקיד כמאמן בפעם הראשונה. עכשיו הוא עושה צעד נוסף בקריירה שלו כי בעיקרון הוא צריך לבנות קבוצה חדשה וצריך לקבל החלטות: למכור ולרכוש שחקנים ולאמן אותם לפי הפילוסופיה שלו".



מתגעגע לכר הדשא. מוריניו (Gettyimages)


על החיים מחוץ למגרש: "מוזר לא להיות על כר הדשא. אני מתגעגע לאימון בכל יום ואני לא מסתיר את זה. היו לי 3-4 הצעות שדחיתי. כמו שאמרתי אני מחכה לקבוצה שתיתן לי לעבוד לפי תוכנית העבודה שלי. אני רוצה לזכות באליפות בליגה חמישית ובאלופות פעם שלישית עם מועדון אחר (אחרי פורטו ואינטר)".


על קיליאן אמבפה והמחמאות שהעניק לו: "לא אמרתי שהוא השחקן הכי טוב בעולם כיום. אמרתי שהוא השחקן שהערך שלו הכי גבוה בהתאם ליכולות שלו ולגילו הצעיר. לדעתי הוא אחד השחקנים החשובים בשוק השחקנים כיום, אבל אם הייתי היום מאמן אפילו לא הייתי חושב לרכוש אותו כי זו עסקה בלתי אפשרית. אם מישהו רוצה לרכוש אותו אני מאחל לו בהצלחה".


Mourinho, Zidane the Right Man for Real Madrid Job https://t.co/qrN1zQtfrDpic.twitter.com/bagbCR5FKL

— Lite9ja (@Lite9jaO) March 25, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי