דיווח: אומטיטי יעבור ליונייטד אם דה ליכט יחתום בברצלונה

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

אחרי דה יונג, אלופת ספרד רוצה לסגור את העסקה עם בלם אייאקס כבר בשבוע הקרוב ונערכו שיחות עם מנכ"ל הקבוצה ההולנדית ואן דר סאר. באוד טראפורד עוקבים, יפנו לצרפתי שמתייבש על ספסל הקטלאנים

(גודל טקסט)
שני עיתוני הספורט של קטלאניה מדווחים הבוקר (רביעי) על כך שהשבוע הקרוב יהיה משמעותי ברכישת בלם אייאקס סטפן דה ליכט. במקביל, לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", אם אכן ההעברה תתבצע מנצ'סטר יונייטד תרצה לרכוש את סמואל אמטיטי.


לפי העיתון "ספורט", נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו נפגש אתמול עם מנכ"ל אייאקס אדווין ואן דר סאר במסגרת כינוס של איגוד הקבוצות האירופי ודן איתו גם על רכישת הבלם. בשני הצדדים רוצים לסכם את העסקה בתוך שבוע, לפני רבע גמר ליגת האלופות. בארסה רוצה להקדים את רכישת דה ליכט לפני שיובנטוס או פאריס סן ז'רמן ינסו לסגור איתו. יומיים אחרי רכישת דה יונג דיבר דה ליכט עם עיתונאים בסיום משחק נגד הירנביין ואמר להם שהוא רוצה לשחק עם דה יונג בברצלונה. בקבוצה הבינו שיש להם הזדמנות מצוינת לרכוש גם את הכוכב השני של אייאקס.


La portada del diario Sport de mañana… DE LIGT MUY CERCA. pic.twitter.com/AiVBqnhQJS

— El 10 (@el10blaugrana) 27 במרץ 2019


באולד טראפורד עוקבים אחרי ההתפתחויות עם דה ליכט ואם ההולנדי יחתום, הם ינסו לרכוש את אומטיטי שהיה פצוע בברכו השמאלית בחלק גדול של העונה עד כה וחזר רק עכשיו לשחק. גם ארסנל מגלה עניין בבלם. אם דה ליכט יגיע לקאמפ נואו, שני הבלמים הקבועים של ברצלונה יהיו ג'רארד פיקה וההולנדי. אומטיטי יעבור להיות בלם שלישי ויאבד את מקומו בהרכב, ולקבוצה יש גם את קלמון לאנגלה.


סעיף השחרור הישן של אומטיטי היה 60 מיליון יורו, ואחרי חידוש חוזהו עד 2024 עלה ל-500 מיליון יורו שהוא כמובן לא אפשרי לרכישה. כששיחק עם נבחרת צרפת הוא נשאל האם יישאר בברצלונה וענה לאקונית שכן. ההנחה היא שבארסה תוציא הרבה כסף לרכישת דה ליכט ותצטרך לממן אותה, אולי על ידי מכירת אומטיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי