ליאו מסי הוביל את ברצלונה לניצחון 0:2 על אספניול בדרבי

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש בעט כדור נייח בדקה ה-71 ובדרכו למסגרת סאנצ'ס נגח לשערו הוא, בדקה ה-89 הארגנטינאי הכפיל והבטיח את הניצחון. אתלטיקו חזרה לנצח והביסה 0:4 את אלאבס. ויגו חזרה מפיגור כפול וניצחה 2:3 את ויאריאל

(גודל טקסט)
לאחר ניצחון החוץ של את אתלטיק בילבאו על ג'ירונה אמש (שישי), המחזור ה-29 של הליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם 0:2 של ברצלונה על אספניול בדרבי. אתלטיקו מדריד חזרה למסלול הניצחונות והביסה בחוץ את אלאבס 0:4. במשחק שפתח את היום חטאפה רשמה הפסד 2:0 מפתיע ללגאנס. סלטה ויגו השיגה 2:3 סנסציוני על ויאריאל. 


ברצלונה – אספניול 0:2
האלופה עשתה צעד נוסף בדרך לשמור על התואר שנה שנייה ברציפות כאשר רשמה ניצחון שישי ברציפות בזירה המקומית. למרות שהייתה דומיננטית היא מצאה את שער היתרון בדקה ה-71 לאחר כדור חופשי של מסי מ-20 שבדרכו למסגרת ויקטור סאנצ'ס ניסה לעצור בנגיחה וכבש שער עצמי. בדקה ה-90, החלוץ הארגנטינאי הכפיל את היתרון לאחר שקביל כדור רוחב מדויק ממלקום.


⏰ ¡Final del partido!
⚽ FC Barcelona 2-0 Espanyol
Leo #Messi x2
#BarçaEspanyol#ForçaBarçapic.twitter.com/QRhyMzvVFU

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 30, 2019


אלאבס – אתלטיקו מדריד 4:0

לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות מול יובנטוס וההפסד 2:0 במחזור האחרון לבילבאו שהרחיק אותם מברצלונה המוליכה, אתלטיקו מדריד חזרה לנצח. כבר אחרי חמש דקות הקולצ'ונרוס עלו ליתרון. אנטואן גריזמן מצא במסירה טובה את סאול והאחרון בעט בקור רוח לפינה והבקיע את הראשון. שש דקות חלפו והיתרון של האורחים הוכפל. דייגו קוסטה עשה סיבוב מושלם על המקום ומ-20 מטרים בעט כדור אדיר לרשת.


בדקה ה-59 מוראטה קיבל מסירה נהדרת מלמאר ובאחד על אחד מול פאצ'קו כבש את השלישי. שש דקות לסיום ה-90 תומאס נעץ את המסמר הרביעי עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה היישר לחיבורים. הקבוצה של דייגו סימאונה חזרה לנצח והגדילה את הפער במקום השני מריאל מדריד השלישית לחמש נקודות. אלאבס, שהיא אחת מהפתעות העונה בספרד נשארה במקום החמישי והפסידה אחרי שישה משחקים.   



שחקני אתלטיקו חוגגים ניצחון לאחר שני הפסדים (AFP)


סלטה ויגו – ויאריאל 2:3
המאחרת עשתה את אחד המהפכים הגדולים בליגה הספרדית לאחר לנקלעה ליתרון כפול וחזרה עם שלוש נקודות יקרות בקב התחתית. ויאריאל עלתה קרב תחתית בבלאידוס, ליתרון כפול תוך 16 דקות עם צמד שערים. החלוץ אקמבי דחק לרשת אחרי מסירה של מריו גספר, אלפונסו פדרסה ביצע דריבל ענק, חדר לרחבה, עקף את השוער ובעט לרשת. אחד משערי העונה.


אספס חזר בשורות סלטה אחרי פציעה ארוכה וצימק בדקה ה-50 לאחר כדור חופשי אדיר, מקסי גומס איזן את התוצאה בדקה ה-71 לאחר נגיחה חזקה ואספס הבלתי נגמר השלים צמד לאחר פנדל מדויק בדקה ה-85 והשיג ניצחוון סנסציוני על הצוללת הצהובה שבעקבות ההפסד רחוקה נקודה אחת בלבד מהתכולים וסלטה ויגו.


FINAL #CeltaVillarreal 3-2

¡Histórica remontada del RC Celta en Balaídos en el regreso de Iago Aspas! pic.twitter.com/MiGniTpfvN

— LaLiga (@LaLiga) March 30, 2019


חאטפה – לגאנס 2:0
הקבוצה מפרברי מדריד היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של הליגה הספרדית העונה כאשר העמידה בתקציב צנוע קבוצה שנאבקת על המקום בליגת האלופות, אך הערב ספגה הפסד ביתי מפתיע ללגאנס. האורחת קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון כבר בדקה ה-18 לאחר שקיבלה פנדל, אך גווידו קאריו בעט ברשלנות למרכז השער והשוער הדף בקלות רבה. בדקה ה-50, מיכאל סנטוס כבש ראשון ללגאנס ושבע דקות לסיום, קאריו כיפר על החמצת הפנדל בפתיחת המשחק ובישל את שער הניצחון לחואנפראן.


FINAL #GetafeLeganés 0-2

¡El @CDLeganes se lleva el #DerbiHistórico! ✨ pic.twitter.com/rdXUjhdlKm

— LaLiga (@LaLiga) March 30, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי