שני שערים בתוספת הזמן נתנו לברצלונה 4:4 מדהים עם ויאריאל

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

מסי (91) וסוארס (94) נתנו דרמה אדירה על חשבון הצוללת הצהובה, שהיתה בדרך להנחיל לקטלאנים הפסד ליגה ראשון מאז נובמבר. אתלטיקו גברה 2:0 על ג'ירונה בזכות שערים יקרים של גודין (76) וגריזמן (94)

(גודל טקסט)

במקביל לחצי גמר הגביע בארץ, ברחבי אירופה מתקיימים היום (שלישי) משחקי מחזוקר אמצע השבוע שבא לחפות על פגרת הנבחרות. בספרד, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את ג'ירונה. אספניול וחטאפה נפרדו ב-1:1 ובמשחק המרכזי ברצלונה סיימה ב-4:4 מדהים עם ויאריאל.

אתלטיקו מדריד – ג'ירונה 0:2
אחרי הניצחון הדרמטי של ריאל ביום ראשון, אתלטיקו לא רצתה לתת לה לסגור את הפער ולעלות למקום השני. אבל במקום להוכיח עליונות על פני הקבוצה ממרכז הטבלה, השחקנים של סימואנה נראו אנמיים ובקושי תקפו. במחצית השנייה ביצע המאמן שני חילופים, והכניס את אנחל קוריאה במקום תומא ואת ויטולו במקום פיליפה לואיס.

מאותו רגע המשחק השתנה, ואתלטיקו נראתה הרבה יותר משוחררת ותוקפנית. עברו 10 דקות, ובדקה ה-76 דייגו גודין ניצל בלבול בהגנת האורחת כדי לכבוש את השער היקר. בתוספת הזמן הקולצ'נרוס יצאו למתפרצת אחת אחרונה ואנטואן גריזמן סגר עניין עם שערו ה-13 העונה.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (AFP)
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (AFP)

קשה להאמין, אבל זהו הניצחון הראשון של אתלטיקו אי פעם על ג'ירונה. מאז עלתה הקבוצה לליגה הראשונה בספרד השתיים נפגשו חמש פעמים עד היום, שלוש פעמים בליגה ופעמיים בגביע – וכל המשחקים הסתיימו בתיקו. עם המצב רוח הטוב הזה תגיע אתלטיקו לקאמפ נואו בשבת לקרב נגד מוליכת הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי