אדן הזאר במסר חד וברור לריאל מדריד: "זה עכשיו או לעולם לא"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

בבלגיה מדווחים שכוכב צ'לסי נחוש לעבור לבירת ספרד והוא שוחח עם ראשי הבלאנקוס ודרש מהם להגיש הצעה רשמית

(גודל טקסט)
אחרי הצמד הנפלא שכבש נגד ווסטהאם, בבלגיה מדווחים הערב (שלישי) שאדן הזאר העביר לריאל מדר מסר חד וברור: "תגישו הצעה לצ'לסי, אם אני לא אעבור בסוף העונה הזו זה כבר לא יקרה לעולם".


בבלגיה טוענים שהזאר בן ה-28, שנמצא אולי בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו, נחוש לעבור לריאל מדריד אחרי שבע עונות בצ'לסי, שתנסה לסחוט את הלימון אך תעשה זאת בזהירות מהחשש לאבד את הכוכב בסוף העונה הבאה ללא תמורה כאשר חוזהו יסתיים.


מוקדם יותר היום התייחס מאמנו מאוריציו סארי לעזיבה המסתמנת: "במצב השוק בימינו, 100 מיליון ליש"ט זה לא מספיק.שחקן כמו הזאר קשה מאוד להחליף. אני לא יכול לעשות דבר כדי להשאיר אותו וגם המועדון מסכים איתי שהוא צריך להישאר, אבל אם אדן רוצה לעזוב אז אני חושב שיהיה מאוד קשה להשאיר אותו. ננסה לשכנע אותו שאנחנו מנסים להשתפר ולהתחזק כדי להיות אחת הקבוצות הטובות שיש, באנגליה ובאירופה, אבל נצטרך לכבד את החלטתו".


השבוע, כזכור, פורסם בספרד שחלה התקדמות במגעים בין ריאל מדריד לצ'לסי והזאר צפוי לחתום לשש עונות בשורות הבלאנקוס, זאת לאחר שהמאמן החדש-ישן זינדין זידאן אישר סופית את הבאתו של הכוכב הבלגי.


'I didn't have any solution, so I just did it myself!' @HazardEden10 talks us through last night's incredible goal! pic.twitter.com/vw5q86gp9P

— Chelsea FC (@ChelseaFC) April 9, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי