מסי עשוי לנוח, אביו של יוביץ' הבהיר: "לא יעבור לברצלונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ייתכן שכוכב ברצלונה יזכה להקלה בעומס מול נועלת הטבלה הואסקה (שבת, 17:15), לא מן הנמנע שטודיבו יערוך הופעת בכורה. וגם: החלוץ הסרבי מעדיף להישאר בפרנקפורט עוד שנה, פגישה נערכה עם אביו של חואן מאטה

(גודל טקסט)

ברצלונה עברה בשלום את המשחק ביום רביעי האחרון באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד, כשלאחר המשחק נודע כי למרות כל החבטות שספגו שחקניה אפילו ליאו מסי שדימם מאפו לא סובל מנזק למעט מכות יבשות, וכעת היא חושבת על הליגה הספרדית לקראת משחקה בחוץ נגד הואסקה במסגרת המחזור ה-33 (שבת, 17:15).

אחרי הניצחון הדרמטי על אתלטיקו מדריד במחזור שעבר שהגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות ורגע לפני הגומלין נגד השדים האדומים ברבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי, הקרב מול נועלת הטבלה הגיע בדיוק בזמן עבור המאמן ארנסטו ואלוורדה שצפוי לבצע מספר שינויים בהרכב ולא מן הנמנע שגם מסי יזכה לשבת על הספסל.

הואסקה אמנם לא הפסידה שני משחקים ברצף, אבל סיימה ב-3:3 מול סלטה ו-2:2 נגד לבאנטה, כך שבקטלוניה יודעים שגם בסגל משני הם יכולים להבקיע מספיק שערים כדי לא להסתבך, גם אם לפחות חלק מהכוכבים ינוחו. בין השאר נטען כי ייתכן שמול האחרונה בטבלה יזכה הבלם הצעיר ז'אן קלייר טודיבו לערוך את הופעת הבכורה, מאז הגיע בינואר מטולוז.


עשוי לנוח אחרי ערב לא קל באולד טראפורד (Gettyimages)

הזכייה הציפות באליפות נוספת, למרות המאבקים בליגת האלופות, מאפשרים לראשי ברצלונה להעביר הילוך בהכנות לעונה הבאה, אבל נראה שמי שסומן מזה זמן רב כמועמד מוביל להגיע, החלוץ הסרבי הצעיר לוקה יוביץ', דווקא מעדיף להישאר עונה נוספת באיינטרכט פרנקפורט.

יוביץ' שהושאל מבנפיקה פרץ העונה ועלה שוב ושוב כמועמד לכל הגדולות ובעיקר לברצלונה ולריאל מדריד, אבל אחרי שחבריו הקרובים חשפו השבוע שהוא מעדיף להישאר בגרמניה עוד שנה לפני מעבר לקבוצה גדולה, גם אביו אמר דברים דומים: "יש לו המון הצעות ואחת היא מברצלונה, אבל הוא לא מעוניין לעזוב כעת", הבהיר מילאן בראיון ל"בילד", "הוא רוצה להמשיך עם איינטרכט ולהיות איתה בליגת האלופות".


יוביץ'. גם אביו אישר שהוא רוצה להישאר בפרנקפורט (Gettyimages)

שחקן נוסף שזכה להצעה מברצלונה על פי אביו הוא הקשר הספרדי של מנצ'סטר יונייטד, חואן מאטה שחוזהו מסתיים ורק השבוע אביו סיפר כי לא יעבור לאחת מיריבות השדים האדומים בפרמיירליג. הבוקר נודע כי נציגי ברצלונה נפגשו עמו במסעדה במנצ'סטר, בזמן ששהו בעיר לאור המשחק בין הקבוצות. "יש לנו הצעה להאריך את החוזה מיונייטד ואנחנו שוקלים את כל האפשרויות. חזרה לספרד? אולי, זה לא הזמן לדבר על זה", טען האב. 

עוד במשחקי שבת בספרד: אספניול – אלאבס (14:00), אתלטיקו מדריד – סלטה ויגו (19:30), סביליה – ריאל בטיס (21:45).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי