קרבחאל: "כולם היו מתחת לרמה. החודשים הקשים בקריירה"

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Gettyimages

הספרדי חוזר לשחק לאחר פציעה בת חודש וחצי ומנתח בראיון ל"מארקה" את העונה האיומה שחווה אלופת אירופה היוצאת: "לא היינו טובים". על זידאן: "חזרתו היא הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות". ועל החלום לפרוש בריאל

(גודל טקסט)
המשחק נגד אייאקס היה טראומתי עבור ריאל מדריד שהובסה 4:1 בברנבאו, הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות וסיימה את שלטונה באירופה בבושת פנים. עבור המגן הספרדי דני קרבחאל, שגם נפצע באותו ערב, זה היה יותר מדי. לאחר המשחק הוא אמר: "עונה מחורבנת!" כשדמעות בעיניו. קרבחאל דיבר בפתיחות בראיון ל"מארקה" ולא בורח מהביקורות הרבות שסופגת הקבוצה.


קרבחאל אמר על המשחק נגד אייאקס: "אלה היו עצבים של רגע (על האמירה שלו), רק סיימנו את המשחק. לא נתנו את הביצועים הטובים ביותר שיכולנו, לא באותו משחק ולא העונה. אף אחד מאיתנו לא היה ברמה האופטימלית שלו. אנחנו משחקים יחד כבר שנים ומכירים אחד את השני. זו הסיבה שאנחנו לא נלחמים על שום תואר. חזרתי מהמשחק נסער והיה לי קשה להירדם. כשהיינו בפיגור במחצית ידענו בחדר ההלבשה שכל אחד חייב להתעורר ולקחת צעד קדימה. החמצנו הזדמנויות אבל אייאקס הייתה טובה יותר והם העפילו בצדק לרגע הגמר. השער השלישי שבר אותנו".


החודשים הקשים בקריירה: "ללא ספק, אני מקצוען שלא אוהב להפסיד. זה נדיר שבחודש מרץ אנחנו לא נלחמים על שום דבר, עם כל הכבוד לגאווה והסמל של החולצה ששווים המון. הייתי מתוסכל מההדחה נגד אייאקס וגם מהפציעה והייתי עצוב שבועיים-שלושה. אנחנו נרצה לנצח את משחקי הליגה שנותרו ולשוב חזקים בעונה הבאה". קרבחאל החמיץ את שלושת הזימונים האחרונים של נבחרת ספרד ואמר שהוא מקווה לחזור.



קרבחאל במדי ספרד. מחכה לחזור (Gettyimages)


הצהוב של ראמוס: "בסוף הוא הודה שהוא טעה, אבל השגנו ניצחון 1:2 באייאקס וזו תוצאה נהדרת. הרי אם היינו עוברים אז היו חושבים שראמוס גאון כי הוא התנקה מהכרטיסים לקראת רבע הגמר".


המאמנים: "אלה החלטות שמתקבלות על ידי ההנהלה אבל השחקנים הם אלה שצריכים לנצח. אהבתי את לופטגי, הוא היה חסר מזל, במדריד התוצאות שולטות. התחברתי אליו עוד כשאימן אותי בנבחרות ספרד הצעירות. סולארי עשה את מה שראה לנכון לטובת הקבוצה וצריכים לכבד אותו על כך". קרבחאל הוסיף שלא חשש מחזרתו של מוריניו, המאמן שלא שילב אותו בזמנו בקבוצה הבוגרת: "אם היה מגיע, הייתי נותן הכל ונלחם עבורו".


מהפכה בסגל: "אני כאן שנים רבות ובכל פעם שלא מנצחים – הדיבורים האלה מתחילים. העונה נגמרה במרץ וזה טבעי. עשינו היסטוריה בכדורגל, קבוצה ייחודית, ההישג לא יחזור, אבל בכדורגל אין זיכרון. כל מה שעשית בעבר כבר לא בתוקף".המגן הוסיף שחדר ההלבשה מאוחד ושהוא מרגיש שחקן חשוב בעונתו השישית בקבוצה ושחלק מתפקידו הוא לעזור לשחקנים הצעירים להתאקלם".



קרבחאל. לא נלחץ מהדיבורים על מהפכה בסגל (Gettyimages)


זידאן
: "זה היה האדם הנכון ברגע המדויק ביותר והדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנו. הוא לקח את הקבוצה במצב לא פשוט, זה מראה על הרבה אומץ. הוא ידוע איך המועדון הזה עובד ומכיר את השחקנים בצורה מושלמת".


הקהל שבורח: "זה מובן מאליו, אין לנו כלום על כף המאזניים, אנחנו מכבדים את האוהדים ואלו החלטות שלהם, אני הייתי הולך כי אני מדרידיסטה ואוהב לראות כדורגל, לראות את שחקני ריאל מדריד זו הייתה גאווה כילד. אבל אנחנו צריכים לעודד אותם בכך שנשאיר העל על המגרש וננצח משחקים, להודות להם על העונה כולה".


על העתיד: "הייתי רוצה לפרוש בריאל מדריד, בסנטיאגו ברנבאו החדש, למרות שאמרתי שהליגה האנגלית מסקרנת אותי. לא הקשבתי לשום הצעות ולא חשבתי לעזוב, המועדון תמיד התנהג אליי יפה. לא יודע מה אעשה ביום שאחרי הכדורגל, זה בטוח יהיה מוזר לקום ולא ללכת לאימון כל בוקר" בטח ארצה לעשות משהו שקשור לכדורגל.


#LaPortada "Ninguno de nosotros ha estado a su nivel óptimo"
️ Hoy en @MARCA, entrevista exclusiva con @DaniCarvajal92https://t.co/q28KZG78Uj

— MARCA (@marca) April 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי