בדרך לפריז סן ז'רמן? קוטיניו: "יהיה נחמד לשחק עם ניימאר"

ניימאר עם קוטיניו
ניימאר עם קוטיניו | AFP

כוכב ברצלונה, שלא ברור אם יישאר באלופת ספרד בסיום העונה, סיפר בראיון כי הוא מצטער שלא היתה לו הזדמנות לשחק עם חברו הברזילאי מלבד בנבחרת. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד כבר מעוניינות בו, האם גם פ.ס.ז'?

(גודל טקסט)

עתידו של פיליפה קוטיניו ומעמדו בברצלונה בעונה הבאה עדיין לא ברורים, ואחרי שמועות על חזרה לאנגליה או מעבר לאיטליה גם צרפת מסתמנת כעת כיעד אפשרי עבור הקשר. הכוכב הברזילאי סיפר בראיון על רצונו לשחק עם ניימאר בעתיד הקרוב.

קוטיניו עצמו לא אישר אף אחת מהשמועות, בעוד במקביל חברו לבנבחרת ברזיל מתמודד גם הוא עם דיווחים בלתי מאומתים על חזרה אפשרית לברצלונה או חבירה לוויניסיוס ג'וניור בריאל מדריד. כעת לפחות נראה כי קוטיניו רוצה לשחק לצד הכוכב של פ.ס.ז', וכיוון שנראה כי הקטארים לא ישחררו את ניימאר בקרוב הדברים יכולים להיות רמז עבור אלופת צרפת.

על פי "Bein Sport", קוטיניו סיפר כי "זה תמיד תענוג לשחק איתו, זה נהדר. שיחקנו הרבה בנבחרת הצעירה, כשהוא הפך לשחקן מיוחד. עדיין לא יצא לי לשחק איתו בקבוצה, וזה יהיה נחמד לעשות את זה מתישהו".

קוטיניו.
קוטיניו. "יהיה נחמד לשחק עם ניימאר במועדון" (AFP)

קוטיניו לא המשיך לדבר על הנושא אך כבר גרם לספקולציות ברחבי אירופה על היעד הבא שלו. או שאולי בכלל הוא קורא לניימאר לחזור לקבוצה בה זכה בליגת האלופות לפני ארבע שנים? חלון ההעברות מתקרב ועד ספטמבר, כנראה, לא נדע כלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי