מריחה אליפות: 0:2 לברצלונה על אלאבס, ההכתרה בשבת?

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

אליינה (55) וסוארס בפנדל לאחר פסיקת VAR מוזרה (60) קירבו את ואלוורדה לעוד תואר, בו הוא קרוב לזכות נגד לבאנטה בקאמפ נואו ואולי עוד לפני - תלוי בתוצאות שתעשה אתלטיקו. ויאדוליד עלתה מעל לקו האדום

(גודל טקסט)
בספרד החל היום (שלישי) המחזור ה-34 בליגה הספרדית, מחזור אמצע השבוע, עם שלושה משחקים שבמרכזי שבהם התארחה ברצלונה אצל אלאבס. הקטאלנים לא התקשו בדרך ל-0:2 ולהגדלת הפער בפסגה ל-12 נקודות.


גם ללא מסי בהרכב הפותח, בארסה שלטה ולא נתנה לאלאבס – שפתחה את העונה נהדר אבל נחלשב במחזורים האחרונים – להתקרב לשער. למרות זאת, המחצית הראשונה עברה ללא שער ואף ללא הרבה איומים גם מצד מוליכת הטבלה. רק במחצית השנייה, בדקה ה-55, התקפה אחת מעולה הגיעה בכמה נגיעות קצרות לקרלס אלנייה שניצל את ההזדמנות כדי לכבוש את השער הראשון.


חמש דקות לאחר מכן פיקה דחק פנימה, אבל שחקני אלאבס טענו לנגיעת יד. השופט הלך ל-VAR, וגילה כי עוד לפני שהכדור הגיע לפיקה מגן אלאבס נגע בעצמו ביד והעניק פנדל לברצלונה. לואיס סוארס ביצמע אותו בלי תקלות, והעלה את בארסה ל-0:2 ולתוצאת הסיום.




בשבת הקרובה תארח ברצלונה את לבאנטה, למשחק שקרוב לוודאי יהיה משחק ההכתרה. אבל ייתכן שהיא אפילו לא תצטרך לחכות לשריקת הפתיחה של המשחק כדי לדעת שהיא תניף את הצלחת: אתלטיקו מדריד תארח מחר את ולנסיה ובשבת את ויאדוליד, ואם לא תשיג לפחות שלוש נקודות בשני המשחקים הללו ברצלונה תהיה אלופה דה פקטו כיוון שהפער יהיה בלתי ניתן לסגירה. האם זה יקרה? גם אם לא, בקאמפ נואו יחגגו כנראה אליפות בעוד מספר ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי