ריאל מדריד קיימה טקס לאיקר קסיאס וניצחה 2:3 את ויאריאל

שחקני ריאל מדריד, מחווה לאיקר קסיאס
שחקני ריאל מדריד, מחווה לאיקר קסיאס | Gettyimages

הבלאנקוס עלו עם חולצות מיוחדת הנושאות את הכיתוב 'איקר כולנו איתך' ושבו למסלול הניצחונות לאחר צמד של מריאנו ושער של ואייחו, ויניסיוס עלה כמחליף. חטאפה שמרה על המקום הרביעי, ולנסיה הביסה 2:6 את הוואסקה

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בספרד החל כבר ביום שישי במשחק בו הובסה סביליה 3:0 בביתה על ידי לגאנס, נמשך אתמול (שבת) עם ארבעה משחקים, ויגיע לסופו היום. במשחק המוקדם של המחזור ניצחה חטאפה 0:2 את ג'ירונה ועשתה צעד גדול לקראת המקום הרביעי.


לאחר מכן גברה אייבר 0:1 על ריאל בטיס 0:1 במפגש לפרוטוקול וריאל מדריד חזרה למסלול הניצחונות לאחר 2:3 על ויאריאל בברנבאו. ויאדוליד עלתה מעל הקו האדום לאחר 0:1 על אתלטיק בילבאו. במשחק שנעל את הערב ולנסיה שבה למקום החמישי לאחר 2:6 ענק על נועלת הטבלה הוואסקה.


ריאל מדריד – ויאריאל 2:3
הבלנאקוס קיוו לשוב למסלול הניצחונות במשחק הביתי נגד הצוללת הצהובה, אבל קודם לכן קיימה טקס מרגש לקפטן הקבוצה לשעבר איקר קסיאס כאשר כל שחקני הקבוצה עלו עם חולצות מיוחדות שכתוב בהן 'איקר כולנו איתך'. כעבור 80 שניות ולראשונה אחרי שישה משחקים שחקן אחר מלבד קארים בנזמה מצא את הרשת של ריאל מדריד וזה היה מריאנו דיאס שהוצב בחלק ההתקפי במקומו של הצרפתי שלא נכלל בסגל בגלל פציעה.


ויאריאל מצאה את השוויון בדקה ה-11 לאחר בעיטה מחוץ לרחבה של ג'רארד מורנו, אבל לפני חמש דקות לפני שריקת המחצית ריאל מדריד החזירה את היתרון בזכות דחיקה מקרוב של הבלם חסוס ואייחו שכבש את הבכורה שלו במדים הלבנים. בדקה ה-49 מריאנו דיאס השלים צמד ולמעשה סגר את הסיפור בדקה ה-90 חאומה קוסטה צימק לאורחת אבל כאמור זה היה מאוחר מידי.  בדקה ה-74 הוחלף החלוץ הדומיניקני על ידי ויניסיוס ג'וניור שחזר למגרשים אחרי חודשיים וזוהי עוד בשורה משמחת עבור זידאן שסיים את רצף ההפסדים המאכזב.




חסוס ואייחו ומריאנו דיאס הביאו את הניצחון לריאל מדריד (Gettyimages)


הוואסקה – ולנסיה 6:2
חלום ליגת האלופות של העטלפים נשאר חי וקיים, הקבוצה ניצחה במשחק חוץ את האווסקה החלשה שמדורגת במקום האחרון בטבלה 2:6 לאחר מבול של שערים.ולנסיה יצאה למשחק חוץ למשחק שצריך להשאיר לה סיכוי להגיע לליגת האלופות כשנשארו שש נקודות בקופה והתפוצצה עם מבול של שערים. רודריגו (16, 51) ומינה (20, 32) סיימו עם צמד כל אחד בהתאמה.


את שני השערים הנוספים כבשו וואס כבר בדקה השנייה, ושער עצמי של חבאייר אצ'ייטה (40). הוואסקה הצליחה לכבוש רק שני שערים ולשמור על כבודה, מלרו בדקה ה-66 וגאלאר בדקה ה-92. בשני המחזורים האחרונים ולנסיה תארח את אלאבס, ובמחזור האחרון תצא למשחק חוץ נגד ויאדוליד.




חטאפה – ג'ירונה 0:2
הקבוצה של חוסה בורדאלאס, שהפסידה במחזור הקודם, הבטיחה כבר אתמול את מקומה באירופה אבל היא רוצה לשחק בטורניר הגדול ביותר. עם הניצחון 0:2 על ג'ירונה היא פתחה פער של שלוש נקודות על פני סביליה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה ויש לה יתרון גם במפגשים הפנימיים. הבעיה: במחזור הבא תתארח חטאפה בקאמפ נואו מול האלופה ברצלונה. הפער של חטאפה מהשישית ולנסיה עומד על שש נקודות אלא שלקבוצה של מרסליניו משחק חסר.


הקהל בקולוסיאום קפץ לראשונה בדקה ה-16 כאשר החלוץ חורחה מולינה קיבל מסירת עומק מדימיטרי פולקייר ובעט נהדר לרשת, 0:1 לחטאפה ושער מספר 14 העונה לחלוץ – שיא קריירה. חטאפה המשיכה לשלוט במגרש ולא אפשרה לאורחת להגיע למצבים וסיימה משחק 13 בלי ספיגה. בדקה ה-70 ג'ירונה נקלעה לבור גדול כאשר בורחה גארסיה קילל את השופט והורחק באדום. שבע דקות לאחר מכן היתרון המספרי בא לידי ביטוי וחטאפה סגרה עניין: אנחל המחליף כבש את השער השני במבצע יפה. לפני הסיום החלוץ רשם שתי הזדמנויות נוספות מול השוער אך לא הצליח לכבוש. זה לא באמת משנה. עבור ג'ירונה מדובר בבשורות קשות, שכן במידה שוויאדוליד תנצח הערב היא תרד מתחת לקו האדום.



ויאודוליד – אתלטיק בילבאו 0:1
שני מחזורים לסיום העונה, רוביו העניק 0:1 חשוב לוויאדוליד על אתלטיק בילבאו, ניצחון שמעלה אותה למקום ה-17 על חשבונה של ג'ירונה, נקודה אחת מעל הקו האדום ולמעשה גם בשוויון נקודות עם ג'ירונה הקבוצה תבטיח לעצמה את המקום בליגה עקב הפרשים פנימיים בין הקבוצות.

 

תוצאה נוספת

אייבר – ריאל בטיס 0:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי