גודין נפרד: "יש לי הצעה טובה יותר, נאלץ לעזוב את אתלטיקו"

דייגו גודין
דייגו גודין | Gettyimages

האורוגוואי, קפטן הקולצ'ונרוס, צפוי לחתום באינטר מיד לאחר סיום העונה: "הייתי נשאר עד גיל 40 אם הייתי יכול, אני יותר מאוהד, אבל אלה הימים האחרונים שלי במדריד", אמר כשהוא נלחם בעצמו שלא לפרוץ בבכי

(גודל טקסט)
מזה מספר חודשים שבספרד משוכנעים שדייגו גודין יעזוב בתום העונה את אתלטיקו מדריד ויהפוך לבכיר המשתכרים מאינטר. קשה אפילו לומר שאלה היו דיווחים או שמועות, בתקשורת הספרדית וגם באיטליה אליה הוא צפוי לעבור הסתכלו על הדברים כעל עובדה מוגמרת, והיום (שלישי) גם הבלם האורוגוואי אישר במסיבת עיתונאים: "אעזוב את אתלטיקו מדריד אחרי תשע שנים".


גודין הנרגש, שנלחם בעצמו שלא לפרוץ בבכי, אמר: "אני יותר לחוץ משהייתי במשחק אי פעם, זו האמת. אלה הימים אחרונים שלי באתלטיקו מדריד ועבורי זו לא רק קבוצה, אלא משפחה, דרך חיים, הבית שלי", סיפר הקפטן של הקולצ'ונרוס, "אני יותר מאוהד של אתלטיקו, אז רציתי להיות זה שמבשר על כך. אני עוזב אחרי הרבה שנים בתור הקפטן כי לא הגענו לסכם, אז הפרק הכי טוב בחיי מגיע לסיומו. הייתה לי הצעה לשנתיים, אבל הייתה הצעה טובה יותר ממקום אחר", אמר ולא הודה שמדובר בנראזורי, "אם הייתי יכול להמשיך כאן עד גיל 40, הייתי עושה את זה. לא הגענו לסכם ואני נאלץ לעזוב.


"מאז שאני ילד חלמתי לשחק כדורגל, לייצג את אורוגוואי ולהיות שחקן מוביל באירופה, אבל בחיים לא חשבתי שאשחק באצטדיון כזה ושכולם יריעו בשמי. אין דבר יותר טוב מזה", הוסיף הבלם שביום ראשון נגד סביליה יערוך את הופעת הפרידה מהבית. אגב, גודין גם חשף שבעונה שעברה הייתה לו הצעה ממנצ'סטר יונייטד, אך הוא בחר להישאר באתלטיקו.



המו"מ לא הבשיל לכדי סיכום. גודין (Gettyimages)


לצדו גם ישב נשיא המועדון אנריקה סרזו שהצהיר: "זה יום מיוחד עבור המועדון, מדובר במנהיג שלנו" והזכיר גם את שערו של הבלם ב-2014 נגד ברצלונה, שער שלמעשה הכריע את מאבק האליפות, "אם היית אלוף על המגרש, אז מחוץ למגרש היית סופר אלוף, משהו שלא רואים. אתה תמשיך בעונה הבאה במועדון אחר, אבל תמיד תזכה לתמיכתה של אתלטיקו והוונדה מטרופולטינו תמיד יהיה ביתך".


גודין בן ה-33 שיחק שלוש שנים בוויאריאל, אליה הגיע ממולדתו אורוגוואי, לפני שב-2010 חתם באתלטיקו ובחלוף השנים בשורותיה הפך לאחד הבלמים הטובים בעולם, כשבין תאריו כמובן אליפות ספרד, זכייה בגביע הספרדי, שתי זכיות בליגה האירופית ושני גמרים בליגת האלופות שלצערו הסתיימו בהפסד. הוא גם נבחר לנבחרת העונה של ליגת האלופות שלוש פעמים ולשחקן ההגנה הטוב ביותר בספרד בעונת 2015/16, דווקא שנתיים אחרי הזכייה באליפות.


על מעברו הצפוי לאינטר הוא סירב לדבר עד שתסתיים העונה, אבל הוא אמור לחתום לשלוש שנים עבור סכום כולל של 20.25 מיליון יורו, יעבור כמובן ללא תמורה לאור סיום חוזהו במדריד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי