יונייטד קבעה תג מחיר לפוגבה. בייל ינסה להמשיך

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

השדים האדומים התייאשו מהקשר ודורשים 170 מיליון יורו עבורו. ריאל מדריד ניסתה לכלול בעסקה את קרוס והוולשי אך נענתה בשלילה. ג'ונתן ברנט: "הוא בסדר, הוא שחקן ריאל מדריד ויש לו חוזה. הוא מרוכז רק בה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד התייאשה וקבעה תג מחיר לפול פוגבה: 170 מיליון יורו, כך מדווח ה"אינדפנדנט" הבריטי. נציגיו של השחקן שוחחו עם אנשי המועדון על העברתו לריאל מדריד וכידוע הממאמן זינדין זידאן מאוד רוצה לצרפו. אולם, העסקה נראית מסובכת. ריאל מדריד רצתה להפחית במחירו של השחקן ולכלול בעסקה את טוני קרוס וגארת' בייל אלא שלשדים האדומים אין עניין בשחקנים שנמצאים בדרך החוצה של ריאל מדריד.

כמוכן, מעבר לתג המחיר המנופח שמציבים השדים האדומים (שוויו של השחקן לפי האתר transfermarkt.com עומד על 90 מיליון יורו, כמחצית מן הסכום) , גם דרישות השכר של השחקן עצמו עשויות להקשות על העסקה. הקשר רוצה להפוך לשחקן עם השכר הגבוה בעולם עם שכר בגובה 500,000 אלף ליש"ט בשבוע, אולם בריאל מדריד לא היו מסכימים גם להשוות את תנאי השכר בקבוצתו הנוכחית שם מרוויח 290,000 ליש"ט בשבוע.
 

עוד בריאל מדריד: למרות שנותר מחוץ לסגל פעמיים ברציפות וייתכן שלא ישחק גם במחזור סיום העונה מול בטיס ביום שבת, גארת' בייל ימשיך לנסות להישאר בריאל מדריד, כך לפי סוכנו ג'ונתן ברנט. רק אתמול דווח שהוולשי הוצע לטוטנהאם בהשאלה ובנוסף שמו נקשר גם לפריז סן ז'רמן. הסוכן דוחה את הפרסומים על כך. ברנט אמר: "בייל בסדר. הוא עדיין שחקן ריאל מדריד ויש לו עוד שלוש עונות בחוזה. הוא תמיד היה ברור בנוגע לזה, אם יתנו לו הזדמנות הוא ישחק וירצה להיות הכי טוב שאפשר. מה יהיה? צריך לשאול את מר זידאן, אבל גארת' ימשיך לנסות".
 


גארת' בייל. מרוכז רק בריאל מדריד (AFP)
עוד באותו נושא: גארת' בייל, פול פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי