דיווח: יוביץ' יוצג בשבוע הבא בריאל מדריד, נבאס מועמד לפורטו

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | AFP

החלוץ הסרבי בן ה-21 צפוי להצטרף לבלאנקוס עם תום מועדי הליגות תמורת 60 מיליון יורו. השוער הקוסטה ריקני עשוי להחליף את איקר קסיאס במדי הקבוצה הפורטוגלית בדיוק כפי שעשה בשנת 2014

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תסיים את ביום ראשון את אחת העונות המאכזבות בתולדותיה בסנטיאגו ברנבאו נגד בטיס ובאופן רשמי ראשי הבלאנקוס יפתחו בהכנות לקראת העונה הבאה. לפי ה'אס' הספרדי, השחקן הראשון שצפוי לעבור לבירת ספרד הוא סגן מלך השערים בבונדסליגה, לוקה יוביץ' תמורת 60 מיליון יורו כאשר הכוונה להציגו כבר בשבוע הבא.


אבל במדריד לא רוצים להסיח את דעתו של הכישרון הסרבי בן ה-21 שינסה להוביל במשחקו האחרון העונה, את איינטרכט פרנקפורט למקום הרביעי שמוביל למקום בליגה האלופות, אבל הסיכויים לכך לא גבוהים מכווין שהקבוצה ממוקמת כעת במקום השישי, מתחת למנשנגלדבאך ולברקוזן והיא תפגוש במחוזר הנעילה את באיירו מינכן, לה יש יומרות לשמור על תואר אליפות שמיני ברציפות. 



אחרי יוביץ' כמובן העסקה הבאה שצפויה לצאת לפועל היא של אדן הזאר, שעשוי להודיע על עזיבה לאחר משחקה של צ'לסי בגמר הליגה האירופית נגד ארסנל בבאקו ולפי הל'אקיפ' יעזוב תמורת 100 מיליון יורו.


שחקן שעשוי לעזוב את ריאל מדריד הוא השוער השני קיילור נבאס שלפי לדיווחים הוא מועמד לפורטו ועשוי להחליף את לא אחר מאשר איקר קאסיאס שעבר אירוע לב והוא צפוי להודיע על פרישה בשבועות הקרובים. השוער מוקסטה ריקה החליף את האגדה הספרדית גם בריאל מדריד לפני כחמש שנים והספיק לזכות שלוש פעמים עם ריאל מדריד בליגת האלופות, אף לאחר החתמתו של טיבו קורטואה נדחק נבאס לספסל וכעת השוער מחפש קבוצה חדשה.



קיילור נבאס. יעזוב את פורטו בקיץ? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי