סוארס בדרך החוצה? קומאן ואלגרי מועמדים לברצלונה

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

דיווח: בקבוצה מאוכזבים מכך שהחלוץ בן ה-32 התנגד להבאתו של גריזמן וכן מיכולתו החלשה באנפילד. ארבעה מועמדים להחליף את ואלוורדה על הקווים בקאמפ נואו, גם אמרי ומרטינס הוזכרו

(גודל טקסט)
רק אתמול שבר לואיס סוארס שתיקה ארוכה וענה לביקורות על כך שבחר לעבור ניתוח לפני סיום העונה בטענה שלא הייתה לו ברירה, אלא שבברצלונה עדיין לא שקט. ב"ספורט" דווח היום (שני) כי הקבוצה שוקלת להיפטר מהחלוץ בן ה-32 בקיץ. החלוץ כבש העונה 25 שערים בלבד, הכמות הנמוכה ביותר שלו במדי הקבוצה מאז עונת הבכורה אותה פתח באיחור בגלל השעייה, אך זה הרבה מעבר לכך. בברצלונה לא אהבו את העובדה שהשחקן היה מהמתנגדים לצירופו של החלוץ אנטואן גריזמן וזוכרים לו לרעה את המשחק נגד ליברפול בגומלין חצי גמר ליגת האלופות.


מעבר לכך, סימן השאלה הגדול מעל עתידו של ארנסטו ואלוורדה ממשיך לרחף. ב"מארקה" נכתב שבמועדון מודאגים מההרכב ההגנתי בו בחר בגמר הגביע ומהפחדנות שהפגין, וכן מסגנון המשחק שלא מאפיין את ברצלונה. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב בשער העיתון "ספקות לגבי ואלוורדה", ובנוסף שעל אף הגיבוי שקיבל המאמן מהנשיא ג'וזף ברותמיאו, בקבוצה איבדו אמון במאמן לאחר שלא הצליח להרים את הקבוצה מהתבוסה באנפילד והפסיד גם בגמר גביע המלך 2:1 מול ולנסיה. "מעבר למסי, שום דבר לא עוד בברצלונה", נכתב, יחד עם העובדה שבקבוצה לא רצו לקבל החלטות חפוזות. בכל אופן, ארבעה מאמנים מועמדים להחליף את הבאסקי.


רונאלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד שהיה גיבור הזכייה הראשונה של ברצלונה בליגת האלופות בוומבלי, הוא המועמד הראשון. גם מאסימיליאנו אלגרי שעזב את יובנטוס אחרי חמש שנים מוצלחות, מועמד להגיע לברצלונה, ושני שמות נוספים שעלו הם של אונאי אמרי, מאמן ארסנל, ורוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה שהוליך את נבחרתו עד לחצי גמר המונדיאל האחרון.




וכך, באווירה עכורה משהו, מציינת היום ברצלונה עשור לטרבל הראשון בתולדותיה, אז זכתה באליפות ספרד, בגביע המלך וגם בליגת האלופות לאחר ניצחון 0:2 בגמר על מנצ'סטר יונייטד באולימפיקו ברומא, משערים של סמואל אטו וליאו מסי. "עשור מאז החלה ברצלונה את השליטה בכדורגל העולמי", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי