דיווח: מרטינס מועמד מוביל להחליף את ואלוורדה בברצלונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

ברדיו קטלוניה דווח שדינו של מאמן הבלאוגרנה, שאיבד את חדר ההלבשה - נחרץ. פנייה כבר נעשתה למאמן נבחרת בלגיה, אך גם רונאלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד, בין המועמדים להחליפו

(גודל טקסט)
תחנת הרדיו הקטלונית RAC 1 מדווחת כי ברצלונה קרובה מאוד להכריז על פיטוריו של המאמן ארנסטו ואלוורדה וזה עשוי לקרות אפילו היום. התבוסה מול ליברפול באנפילד הותירה ספקות לגבי המאמן, שהתחזקו לאחר ההפסד בגמר גביע המלך נגד ולנסיה. עוד אתמול דווח בתקשורת המקומית כי ישנם ארבעה מועמדים לרשת את כיסאו של המאמן.


בשער עיתון "ספורט" נכתב שהמועדון כבר יצר קשר עם רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה, שבדירקטוריון יש קונצנזוס לגביו. ב"אל מונדו דפורטיבו", מנגד הציגו את רונאלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד, כפייבוריט.


השחקנים אמנם ממשיכים לתמוך במאמן בפומבי, מליאו מסי ועד ג'רארד פיקה, אך בתוך המועדון נותרו מעט מאוד כאלה שתומכים בו, ולמעשה התומך היחיד הוא הנשיא ג'וזרף ברותמיאו, כך לפי "ספורט". בהנהלת ברצלונה מתחו ביקורת על המאמן שנראה "שקוע ולא מסוגל להגיב", והחלו לפקפק ביכולת שלו לבנות קבוצה טובה יותר בעונה הבאה. צריך לזכור שהכוח העיקרי של המאמן היה התמיכה בחדר ההלבשה. השחקנים אפילו מתחו ביקורת על ההרכב שבחר נגד ולנסיה. פרננדו פולו כתב טור דעה ב"אל מונדו דפורטיבו" לפיו המפתחות אצל המאמן שצריך לשכנע את ההנהלה שהוא יכול להוביל שינוי בקבוצה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי