מסובך, אבל אפשרי: כך ברצלונה תחזיר את ניימאר

ליאו מסי, ניימאר
ליאו מסי, ניימאר | Gettyimages

אלופת ספרד תצטרך למכור שלושה שחקני מפתח על מנת לשלם לפריז סן ז'רמן והברזילאי יהיה חייב להפחית משמעותית בשכרו. מסי: "אנחנו מדברים על בסיס קבוע ויש לנו קבוצת וואטסאפ משותפת. הוא פנומן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הדיווחים על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה נמשכים ובספרד מפרסמים היום (שבת) שהאלופה תצטרך למכור את פיליפה קוטיניו, עסומאן דמבלה ואיבן ראקיטיץ' על מנת להוציא את העסקה המסובכת, בעיקר מבחינה כלכלית, לפועל.


למרות ההתרגשות הגדולה בקרב האוהדים ורצונו של הברזילאי לשוב לקאמפ נואו, בברצלונה קיימת פסימיות בעיקר מבחינה כלכלית כאשר פריז סן ז'רמן, שהפעילה את סעיף השחרור של ניימאר ב-2017, לא תמכור אותו בפחות מ-222 מיליון יורו, הסכום בו הוא נרכש.


בנוסף, ניימאר מרוויח 35 מיליון יורו לעונה בעיר האורות, סכום אותו נכון לרגע זה ברצלונה אינה מוכנה לשלם מה שאומר שהכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן יצטרך להתפשר ולקצץ בצורה די משמעותית על מנת לשוב לקדנציה שנייה במועדון.




מי שבוודאי ישמחו לראות את הברזילאי שב לקאמפ נואו הם ליאו מסי ולואיס סוארס, שני חבריו הטובים, ששומרים איתו על קשר טוב ואף מחזיקים בקבוצת וואטסאפ משותפת.


"ניימאר הוא פשוט פנומן", אמר מסי בראיון כשנשאל על הברזילאי והוסיף: "אנחנו עדיין מדברים על בסיס קבוע, יש לנו קבוצת וואטסאפ משותפת עם לואיס סוארס והשם שלה קשור לדרום אמריקה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי