סנטיאגו קניזארס עורר סערה: "לא מגיע לרייס להיזכר כגיבור"

סנטיאגו קניזארס
סנטיאגו קניזארס | Gettyimages

שוער העבר של ולנסיה הצליח להרגיז את הספרדים כשאמר: "מהירות מופרזת זו רשלנות. היו עוד קורבנות במכונית". בהמשך, לאחר שספג הקנטות בטוויטר, תיקן את דברים: "כמובן שמגיע לו כבוד על מה שעשה בכדורגל"

(גודל טקסט)
מותו הטראגי של חוסה אנטוניו רייס בתאונת דרכים ממשיך להעסיק את ספרד המתאבלת. המגן השמאלי של ליברפול, אלברטו מורנו, הקדיש אתמול את הזכייה בליגת אלופות לחברו המנוח, וארונו של השחקן יוצג היום בשעות הצהריים המאוחרות ליד המגרש, הראמון סאנצ'ס פיחואן. מי שעוד הגיב למה שקרה הוא שוער העבר סנטיאגו קניזארס, בפוסט לא שגרתי שגרר ביקורות רבות.


קניזארס כתב: "מהירות מופרזת בנהיגה זו רשלנות לשמה! בתאונה היו קורבנות נוספים מלבד רייס עצמו. לא מגיעה לו מחווה להיזכר כגיבור. כמובן שעצוב לי על מה שקרה וזה לא מפחית מהצער". שוער העבר ספג תגובות זועמות ואמר: "מגיע לרייס כבוד על מה שעשה לכדורגל. מי שחושב שנהגתי בחוסר רגישות כנראה לא הבין את דבריי".


בספרד, בינתיים גמר ליגת האלופות היה למשני בלבד. כותרות העיתונים במדריד התייחסו בעיקר לקשר. "כל ספרד בוכה יחד", נכתב בשער "מארקה". בעיתון הגדול בספרד נכתב טור דעה עם הכותרת "המלך של המלכים", שם הזכירו גם את מותו הטראגי של אנטוניו פוארטה: "הלב של סביליה שוב קיבל דקירה בלב. רייס איננו, בלי פרידה ראויה, בלי התראה מוקדמת. כמו גאון במוסיקה או באומנות, כאילו הגיע בכדי לגרום לנו לאושר לפרק זמן קצר, ואז להיעלם. כל כוכב היה חולם על רגל שמאל כמו שלו. כל מי שראה את רייס הבין כבר בפעם הראשונה: הוא רוצה להשתעשע ולחייך. בכל אימון ובכל משחק".
  


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי