דיווח: ריאל ירדה מניימאר. צ'לסי דחתה שתי הצעות על הזאר

ניימאר
ניימאר | AFP

במועדון מעריצים את הברזילאי אך חוששים מהסתגלותו ומהתנהגותו מחוץ למגרש. הבלוז סירבו להצעה של 120 מיליון יורו לפני שעות אחדות, כך פורסם בבלגיה. רופא מטעם המועדון טס לפריז כדי לערוך למנדי בדיקות רפואיות

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל  2018/19 הסתיימה ביום שבת כשליברפול זכתה בליגת האלופות, וריאל מדריד, שנותרה הרחק-הרחק מאחור, מתחילה את השבוע הקריטי ביותר שלה הקיץ, כך לפי "מארקה". המועדון רוצה להשלים תוך שבוע את צירופם של אדן הזאר, לוקה יוביץ' ופלוראן מנדי, כשהמטרה היא שהסגל יגובש במלואו עד ה-8 ביולי, אז תתחיל הקבוצה את קדם העונה. מי שלא יהיה חלק מהתוכניות הוא ניימאר, כפי שפורסם בשער ה"אס" הבוקר.

"ריאל מדריד יורדת מניימאר, סופית", בישרו הכותרות. במועדון מעריצים את סגנון המשחק של הברזילאי ורואים בו גלאקטיקו לכל דבר, אך חוששים מהשתלבותו, ונכתב ששחקני הקבוצה מעדיפים שלא יצטרף. בספרד נכתב שלמרות שהנשיא פלורנטינו פרס נפגש במדריד לפני שלושה שבועות עם סוכנו של השחקן, העסקה לא תצא לפועל. בבלאנקוס חוששים מההסתגלות שלו, מהתנהגותו מחוץ למגרש וגם פרשת האונס האחרונה לא תרמה לברזילאי. לגבי אמבפה, מנגד, נכתב שריאל לא תאבד תקווה עד ליום האחרון של הקיץ.

בינתיים, שחקן שנמצא עם רגל וחצי במועדון הוא פרלאן מנדי. לפי דיווח ב"אס", רופא מטעם ריאל מדריד הגיע לפריז כדי לבצע למגן בדיקות רפואיות. ההעברה צפויה להיסגר עוד השבוע והמגן בן ה-23 יחתום לשש עונות, כלומר עד 2025. ליון דרשה 60 מיליון יורו עבור הצרפתי, ריאל מדריד הציעה 50 מיליון וסכום ההעברה יהיה בדיוק באמצע: 55 מיליון יורו. מנדי שותף בניצחון נבחרת צרפת במשחק הידידות נגד בוליביה והוא מרוכז בהכנות של אלופת העולם לקראת צמד המשחקים הקרובים במוקדמות יורו 2020. מגן הצעיר סרחיו רגילון, ששיחק בעיקר בתקופתו של סנטיאגו סולארי, יעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, כנראה מהליגה הספרדית.


פרלאן מנדי (AFP)

במועדון תכננו ששחקן הרכש הראשון שחתום ואף יוצג במועדון הוא אדן הזאר, הגלאקטיקו המבוקש ביותר על ידי האוהדים, אלא שבינתיים אין סיכום רשמי עם צ'לסי. הבלוז דורשים 120 מיליון יורו בעוד הקבוצה מבירת ספרד רוצה להפחית את המחיר. ב-"HLN" הבלגי פורסם שצ'לסי דחתה כבר שתי הצעות מצד ריאל מדריד לגבי הכוכב הבלגי: הצעה בגובה מאה מיליון יורו כבר בחודש אפריל, והצעה נוספת של 120 מיליון יורו (100 מיליון יורו+20 מיליון במשתנים), בשעות האחרונות, ושמנכ"ל המועדון הספרדי, חוסה אנחל סאנצ'ס, שוב הגיע ללונדון.

לגבי לוקה יוביץ', הוא סיכם במועדון אך בין הקבוצות עדיין מתנהל משא ומתן, כשנראה שריאל מדריד תסכים לדרישות של הגרמנים ותשלם 70 מיליון יורו.



אדן הזאר. צ'לסי דחתה שתי הצעות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי