בספרד טוענים: ריאל תמכור את אסנסיו אם תגיע הצעה גדולה

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

על פי דיווחים, בברנבאו לא רוצים שעודף השחקנים בהתקפה יפריע להם ויהיו מוכנים לדון גם בהצעות נמוכות ממחירו של הקיצוני. וגם: הבלאנקוס שברו את שיא ההוצאות שלהם עם רכש של מעל 300 מיליון יורו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הציגה אתמול (רביעי) רשמית את חלוץ הרכש לוקה יוביץ', הערב בשעה 20:00 יוצג אדן הזאר בסנטיאגו ברנבאו ובין לבין גם הכריזו הבלאנקוס על צירופו של מגן ליון ונבחרת צרפת פרלאן מנדי בחוזה לשש שנים, וכל זה שאנו רק בשבוע השני של יוני – העונה הקודמת בקושי הסתיימה, אבל זה היה מספיק זמן כדי שריאל מדריד תשבור את שיא ההעברות.

אחרי עונה כושלת מצד הבלאנקוס, שכללה החלפת שני מאמנים, הדחה מליגת האלופות על ידי אייאקס והשגת המקום השלישי בלבד בליגה – מרחק 19 נקודות מהאלופה ברצלונה – הנשיא פלורנטינו פרס הבטיח לזינדין זידאן שאחרי שנים רגועות ושקולות תתאפשר השקעה מאסיבית למען שינוי הסגל, והוא בהחלט עומד במילתו.

ריאל מדריד כבר השקיעה בצירוף שחקנים יותר מ-300 מיליון יורו, וזה עוד כשלפי הדיווחים בספרד החלום לצרף את אחד מבין קיליאן אמבפה, ניימאר, פול פוגבה וכריסטיאן אריקסן עדיין בחיים. גם מבלי שאחד מחלוצי פריז סן ז'רמן יגיע או שאחד מקשרי מנצ'סטר יונייטד או טוטנהאם ינחת, הבלאנקוס כבר ניפצו את שיאם הקודם משנת 2009 שעמד על 254 מיליון יורו.


הראשון שכבר הוצג. יוביץ' (Denis Doyle/Getty Images)

חמישה שחקנים בסך הכל צירפה ריאל מדריד בחודשים האחרונים לקראת השנים הבאות: רודריגו הברזילאי נרכש עבור 45 מיליון יורו, אדר מיליטאו יגיע מפורטו עבור 50 מיליון יורו, לוקה יוביץ' שכיכב בפרנקפורט עלה כ-60 מיליון יורו, מי שצפוי להיות הרכש הגדול של הקיץ הוא אדן הזאר שעלה כ-100 מיליון יורו והשם האחרון הוא פרלאן מנדי, שעל פי הפרסומים עלה 48 מיליון יורו. 303 מיליון יורו ואנו רק בתחילתו של חודש יוני. 

כשנשבר השיא הקודם ב-2009, ריאל רכשה עבור קרוב למאה מיליון יורו את כריסטיאנו רונאלדו שהיה אז הגיבור של מנצ'סטר יונייטד, קאקה הגיע עבור 65 מיליון יורו, קארים בנזמה נחת עבור 35 מיליון יורו, צ'אבי אלונסו הגיע תמורת 30 מיליון יורו וכן צורפו ראול אלביול (15 מיליון יורו), אלברו נגרדו (5 מיליון יורו), אלברו ארבלואה (4 מיליון יורו) ואסטבן גראנרו (4 מיליון יורו).

יש לציין שריאל מדריד נמצאת תחת השגת אופ"א בכל הנוגע לחוקי הפייר פליי הפיננסי ועל פי הערכות תצטרך למכור בשחקנים בלמעלה מ-100 מיליון יורו. השם המרכזי שבמדריד מצפים למכור הוא גארת' בייל, אבל בנוסף אליו יש עוד שחקנים רבים שביחד יכולים להכניס כ-200 מיליון יורו: מהשוער קיילור נבאס, דרך קשרים כמו חאמס רודריגס ומתיאו קובאצ'יץ' ועד מריאנו דיאס. בנוסף, בתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל לרגוארו" דיווחו שאם תגיע הצעה על מרקו אסנסניו, גם הוא יימכר. הקיצוני בן ה-23 לא נמצא בתכניות של זידאן, ומחירו עומד על 100 יורו – כשעל פי התוכנית, במדריד יהיו מוכנים לדון גם בהצעה נמוכה יותר.

הערב הוא ילבש לבן. הזאר (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי